ראובן אלפנדרי, האמרגן הראשון והמתופף הקבוע של זהר ארגוב הלך לעולמו היום (שני) בגיל 79. אלפנדרי, שנפטר בעקבות ניתוח שהסתבך, נחשב לאחד המתופפים המוכרים בסצנת הרוק ובעיקר המוזיקה המזרחית והיוונית בשנות ה-70 וה-80 ותופף בכמה מהלהיטים הגדולים בז'אנר היווני, בין השאר בשיריו של טריפונס "דירלדדה" ו"אגוניה".





הוא החל את דרכו בסוף שנות ה-50 ושנות ה-60 כמתופף בתזמורות קצב ומוזיקה יוונית. בשנות ה-60 הקים את להקת "צלילי הבוזוקי" שהייתה מנושאות הבשורה של סצינת המוזיקה היוונית בישראל (לצידם של אמנים כאריס סאן ודוויקו פיטשון כמובן) וליווה כמתופף בשנות ה-60 את אריס סאן בהופעותיו הסנסציוניות במועדון "אריאנה" ביפו.



בין השנים 1968-1974 שימש כמתופף קבוע של טריפונס ולעיתים ליווה כאמור את אריס סאן. כמו כן, הוא ליווה את הבוזוקאי מוצי ז"ל,  את בעז שרעבי ואת צביקה פיק בחלק מהופעותיהם בראשית דרכם.



באמצע שנות ה-70 פתח משרד אמרגנות וניהל בין השאר את הזמר היווני נינו ניקולאידיס, הזמרת אנג'לה אורן והיה גם אמרגנו הראשון של זהר ארגוב ז"ל עוד בטרם פרץ לתודעה ובטרם הקליט את שירו הראשון ("ילדה חיכיתי שנים").



עם שובו לארץ בסוף שנות ה-70, לאחר שהות ארוכה בארה"ב, החל לנגן כמתופף של ארגוב וליווה אותו כחמש שנים עד ימיו האחרונים. באמצע שנות ה-80 פרש מעסקי המוזיקה.