אירוע הספורט הגדול ביותר של ארה"ב הוא כמובן משחק הסופרבול שהתקיים הלילה (שני) ומעסיק את האמריקאים מדי שנה, לא רק בגלל משחק הפוטבול, אלא גם בגלל הופעות המוזיקה שמתקיימות במחצית. מי שסיפקו השנה את המופע הענק היו להקת "מארון 5" שהרימו מופע ענק יחד עם טראביס סקוט ו"big boi" כאורחים.





כזכור, השנה מופע המחצית עלה לכותרות בנסיבות קצת פחות משמחות לאחר שפינק וריהאנה הודיעו כי הן מסרבות להופיע באירוע, כתמיכה במאבקו של שחקן קבוצת סן פרנסיסקו קולין קפרניק, ושאר חבריו לליגת ה-NFL.



השחקן היה זה שהתחיל את האקט המחאתי של כריעת הברך בזמן שירת ההמנון במשחקי הליגה, במחאה על האלימות המשטרתית נגד אפרו-אמריקאים בארה"ב. מחאתו של קפרניק הובילה לפיטוריו מהקבוצה, ומהלך החודשים האחרונים מאבקו קיבל תמיכה רחבה מאמנים אמריקאים רבים שסירבו לקחת חלק בסופרבול. הקומיקאית איימי שומר העלתה פוסט בו הודיעה כי לא תופיע באף אחת מהפרסומות שמשודרות באירוע וקראה ללהקה לוותר על המעמד הנחשק, כדי לתמוך במאבק אחיהם ואחיותיהם.



לפי הדיווחים, להקת "מארון 5" פנתה כבר ללמעלה מ-6 אומנים, ביניהם: קארדי בי, ניקי מינאג', אאוטקאסט, לורן היל ואחרים עד שהצליחה לסגור אירוח של טראביס סקוט ו"big boi".