לאחר שכבשה בסערה את האירוויזיון ואת המצעדים ברחבי העולם עם "TOY", נטע ברזילי הוציאה ביום שישי האחרון שיר וקליפ ראשון ויוקרתי מאז התחרות, "באסה סבבה". בראיון לאיריס קול ב-103FM סיפרה הזמרת: "זה כל כך מרגש שאני מוציא שיר לרדיו וככה הוא מתקבל. עבדנו קשה ובראנו עולם וזה מאוד מרגש. אני יושבת באולפן ויוצרת ביט ואומרת לעצמי שאני קרנף וזה מה שקורה בסוף".

מהרגע שהפכת לקרנפית ביררתי קצת על החיה הזאת והיא מהממת. אמנם את מציינת את הגודל העצום שלה והעור העבה אך היא בכלל צמחונית. מסתבר שמדובר באחת החיות שגורמת להכי הרבה תמותה של בני אדם, בייחוד כשהיא ליד הגורים שלה
"הקרנף הסגלגל היה לסמל של הקהילה הגאה לחיה צמחונית שקטה ולא מובנת שמחפשת לגונן על צאצאיה ולחיות בשקט. בשנה האחרונה ספגתי המון אהבה וגם המון ביקורות. הכל מאוד העצים אותי ונתן לי עור מאוד עבה. יש משהו בקרן של הקרנף שאומרת 'לך תחפש'. אם אני בעבר התפתלתי מאנשים שאמרו שלא מגיע לי ואני לא ראויה אז היום אני רצה ותוקפת את הבעיה מהחזית כמו הקרנף".


באסה סבבה - נטע ברזילי



המטאפורה של קרן הקרנף היא מקסימה. זו הסיבה שיש מינים בסכנת הכחדה כי מאמינים שיש לה סגולות ריפוי. השיר שלך מקסים, נפלתי מהקליפ המושקע, הוא הצליח אפילו להצחיק אותי.
"זו הייתה עבודה קשה של כמעט חודשיים על הדבר הזה. רועי רז הוביל את הדבר הזה בצורה חסרת תקדים. כולם עזרו בשם האומנות. זה גם עלה המון כסף אבל זה יכל לעלות גם הרבה יותר. סטודיו 'גרביטי' שיצר את הקרנף מאפס וגם את המסטיקים עבד כמעט חודש ללא שינה".


נטע ברזילי בביצוע לייב ראשון ל"Toy". צילום: קיץ ברבנר

לפני הכוכב הבא וכל הדבר העצום שהתרחש בחיים שלך, איך התנהל סדר היום שלך?
"הייתי קמה בבוקר והולכת לבית קפה, חושבת מה אני יכולה לקנות ומה אני יכולה לשלם. ממשיכה להופעה בחתונה, משם להופעה בבר עד ארבע בבוקר וככה מתנהלת".



חשבת שתוכלי להגיע למקום אחר?
"לא העזתי לחלום, כבר התאכזבתי מכל החלומות שלי ורציתי להתפרנס ממוזיקה. הבנתי שזה הדבר היחיד שאני טובה בו וזה הייעוד שלי. הלכתי ל'כוכב הבא' וקיוויתי שיהיו לי כמה הופעות כתוצאה מזה".



מתי הבנת שמשהו מטורף קורה?
"קצת אחרי האודישן הראשון שלי הבנתי שזה מתקבל מאוד יפה והייתי בשוק. ידעתי באיזשהו מקום שאני מיוחדת אבל לא חשבתי שמבינים את זה. הבנתי בגיל 18 שאני מפסיקה להיות אומללה ולהאמין למה שאחרים אומרים. הבנתי שאני אוצר ואור בעולם".



בגלל האור שאת מפיצה ובגלל האנרגיות שלך קשה לדמיין אותך אומללה.
"זו אותה נטע רק כבויה יותר. שנותנת לקולות שנמצאים סביבה להאמין שהיא זה מה שאנשים אומרים עליה".



כעת את על גג העולם וכבר יש לך מה להפסיד. ראיתי את התגובות המפרגנות לקליפ שלך אבל יש דאגות על כמה זה יחזיק?
"אין לי מה לדאוג כי אין לי מה להפסיד. בחרתי בחיים האלה ואני רוצה להמשיך ליצור ולעשות. הפחד הוא רעיל. אני לא אהיה טובה יותר אתעסק בלפחד ולהיות בחרדות כל הזמן".



"טוב שבאת לעולם שלנו", סיכמה קול. "תהני מכל האהבה שאת מקבלת".