"באסה-סבבה" הן שתי מילים שבטבע שלהם מנוגדות אחת לשנייה - האחת מורידה והשנייה מעלה, ומשמעות הצירוף של שתיהן ביחד פושר. האם צמד המילים באסה סבבה זוממות להתאגד למטבע לשון אשר יהיה שגור על שפתי ההמונים? והאם השיר ״באסה סבבה״ תפס? מבעד לחומות שהקמתי כנגד המציאות הישראלית וערפילי החמסין המהולים בגשם, הגיעו אליי הדים וסימנים שכן. זה תפס.



מבוגרים זמזמו חרש וילדים שמו באייפד בהפסקות, ופה ושם שמעתי המיה של השיר אשר התנגן מעל גלי האתר ברחבי העיר. ברזילי, שמאז הזכייה ב״הכוכב הבא״ והמקום הראשון באירוויזיון עשתה חיל מעבר לים והופיעה עם ״TOY״ ‪ברחבי העולם, מוכיחה שוב בסינגל הזה יכולות של זמרת בינלאומית, והשיר וגם הקליפ אכן עומדים בסטנדרט ‬. כזכור, נטע ברזילי זכתה בזכות… ובכן, נטע. היא הביאה את עצמה לבמה עם פתיחות ומשב רוח רענן. הציפייה לרגע שבו תצא עם חומר מקורי וחדש הייתה גדולה.



ואולם, עלילת הקליפ המרהיב ככול שיהיה פחות מעבירה מסר מעצים לנשים. מבאס אותי לראות על המסך אישה בדמות קרנף הרודפת אחר גבר כדי לנקום בו. הנשיות כתכונה מעצם הגדרתה שמה ללעג אלימות. כוחה של אישה הוא בחוכמתה. נשים המנצחות גברים עושות זאת במקום הכי כואב - בפסגה. ואת זה נטע כבר עשתה, היא בעמדה מצוינת להראות לנו מהן יכולותיה ומי היא באמת.





סתיו בגר חתום על "באסה סבבה" והוא גם הפיק את ״TOY״. השיר מצליח לרגש אותי בזכות עירוב הסגנונות הכביכול אקלקטי שדווקא אינו מכביד על השיר, אלא גורם לו להיות מעניין. הוא בנוי בשכבות, כך שבכל שמיעה מגלים משהו נוסף שלא היה שם קודם, וזה סוד הקסם שלו. השילוב של האלקטרו פופ שלא יושב בדיוק על הטרנד, אלא ליד, עם האפרו ביט, יוצר אריזה של להיט שמתחפר בתוך האוזן ואין מנוס מלזמזמו. עוד משהו טוב בשיר היא העובדה שמבחינה מוזיקלית הוא לא נשמע ישראלי בכלל. דוז פואה אינדיד.