נטע ברזילי התייחסה בראיון לרשת BBC לקריאות השונות ברחבי אירופה להחרים את האירוויזיון שיתקיים בישראל בעוד כשלושה חודשים. "אני מאמינה שאם אנשים מחרימים את האירוויזיון, הם הולכים נגד הרצונות שלהם", אמרה ברזילי, "אני מאמינה בדיאלוג, אני מאמינה במחאה. החרמה מונעת מהאור להיות מופץ וכשאתה מחרים, אתה מפיץ חושך סביבך וזה מה שאני חושבת". היא סיכמה: "אני מאמינה בדיאלוג אני מאמינה במחאה אבל חרם זאת לא התשובה לפי דעתי".

בתוך כך, אתמול דווח ב"כאן 11" כי ג'ק וויט, סולן  וגיטריסט להקת ה"וויט סטרייפס", הצטרף לרשימת המלחינים של השיר TOY, לצד דורון מדלי וסתיו בגר ויקבל עליו תשלומי תמלוגים. על פי הדיווח, לאחר שתאגיד המוסיקה יוניברסל שלח מכתב התרעה לפני תביעה לכותבי השיר, בחשד שהעתיקו חלקים בו מהשיר Seven Nation Army של הוויט סטרייפס, חתמו הצדדים על הסכם כדי להמנע מהליך משפטי. הסכם זה כולל סעיפים שלא מאפשרים לצדדים לחשוף את פרטיו. אין הדבר אומר שמדלי ובגר מודים בהעתקה, אך וויט לא יוכל לטעון מנגד שחלקים מהשיר אכן מועתקים. מדורון מדלי לא נמסרה תגובה. 

כזכור, במהלך הופעה של חצי גמר הקדם אירוויזיון בצרפת בחודש שעבר, הופיעה ברזילי וביצעה את השיר הזוכה "TOY", כשלפתע התפרצו לבמה מפגנים שנשאו עמם שלטים הקוראים "לא לאירוויזיון בישראל".  נטע, שעמדה על הבמה באותם רגעים המשיכה לבצע את השיר מבלי להתייחס למפגינים שפרצו לבמה, ואנשי האבטחה מיהרו לפנות אותם בתוך שניות אחדות. כמו כן, על אף המפגינים, הקהל הצרפתי הריע לנטע לאורך כל ההופעה בתשואות וכפיים ושר עמה את המילים של השיר, וחלקם אף נופפו בדגלי ישראל.