הזמרת נועה קירל בת ה־17 פוצחת בקריירה בינלאומית ומשיקה את השיר הלועזי הראשון שלה, שישמש גם לפרסומת הקרובה של חברת האופנה רנואר.
 
בזמן שהילדים ובני הנוער צופים בעונתה השלישית של סדרת המתח בכיכובה - "כפולה", שעלתה בשבוע שעבר לאוויר, והבוגרים צופים בה כשופטת בתוכנית "גוט טאלנט ישראל", החליטה קירל, לראשונה בארבע שנות הקריירה שלה, להעלות הילוך ולהתחיל לבסס גם קריירה בינלאומית.
 
"Drum" הוא שמו של הסינגל הבינלאומי הראשון של קירל, והיא שרה לראשונה באנגלית. מי שאמון על הפקת השיר הוא המפיק הישראלי המתגורר בלוס אנג'לס, ניצן קייקוב, שהיה אף מועמד לפרס הגראמי. 
 

את שיר הפופ מלווה קליפ שצולם בתאילנד ושהושקעו בו כחצי מיליון שקל. הוא צולם לצד צילומי קמפיין אביב־קיץ 2019 של רנואר, בשיתוף הפרזנטורים יהודה לוי, ניבר מדר, גפן ברקאי, יעל שלביה ועדן פינס. בדומה לשיר "Fresh", שהקליטה לפני כמה חודשים הזמרת עדן בן זקן וששימש לפרסומת של רנואר, גם "Drum" ישמש כשיר הנושא לקמפיין הג'ינסים החדש.
 
בתעשייה חיכו זמן רב שקירל, שמככבת לאחרונה גם במדורי הרכילות בשל הזוגיות שהיא מנהלת עם הזמר יונתן מרגי, תפנה לזירת הפופ הבינלאומית. קירל התפרסמה כשהופיעה בעונה השנייה של סדרת הדוקו־ריאליטי "פושרז" של הוט. הקריירה המוזיקלית שלה תפסה תאוצה ב־2015, כשהוציאה את השירים "מדברים" ו"קילר" (האחרון לווה בקליפ פרובוקטיבי שזכה לצפיות רבות).