שוב מסתבכת עם זכויות יוצרים. הקליפ לשיר החדש של זוכת האירוויזיון נטע ברזילי, "באסה סבבה", הוסר אתמול מיוטיוב עקב בעיה של זכויות יוצרים. בהודעה שפורסמה במקום שידור הקליפ נכתב: "Bassa Sababa כבר לא זמין בגלל תביעה בגין זכויות יוצרים שנשלחה על ידי Tre Native". לאחר מספר שעות בהן הקליפ, שצבר עד כה קרוב ל-7 מיליון צפיות, לא היה זמין ברשת, הוא הוחזר לאתר וכעת ניתן לצפות בו באופן חופשי. 

מנהל היח"צ של נטע ברזילי, עופר מנחם מסר לכאן חדשות בתגובה להסרת הקליפ מיוטיוב: "היה באג באתר, זה לא קשור ספציפית לנטע. זה קרה לשירים רבים אחרים במהלך השבועיים האחרונים. הנושא נמצא בבדיקה מול משרדי יוטיוב, אפשר לראות שהבעיה כבר נפתרה"

במהלך החודש דווח כי ג'ק ווייט, סולן להקת "ווייט סטרייפס", יקבל קרדיט בלחן של השיר "טוי", עמו זכתה ברזילי באירוויזיון האחרון, זאת לאחר שהאשים את היוצרים בהעתקה והפרת זכויות. כמו כן, ווייט יהנה מתמלוגי השיר בנוסף ליוצריו. כזכור, חברת התקליטים יוניברסל איימה לתבוע את יוצרי השיר, דורון מדלי וסתיו בגר, בטענה הלהיט הישראלי שזכה באירוויזיון מועתק מהשיר Seven Nation Army של "הווייט סטרייפס".

 
צילום מסך

הקליפ הבינלאומי שמלווה את הסינגל בוים על ידי רועי רז וצולם בקייב, כשהוא מונה למעלה מ-250 אנשי צוות וכ-50 רקדנים ומשתתפים. על פי ההערכות, עלות הקליפ קרובה למיליון שקלים.