לאחר ההדלפה של הסקיצה הראשונה של השיר, ואז ההדלפה של השיר המלא אחר הצהריים, הערב (ראשון) נחשף השיר והקליפ הרשמי שייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון. זה קרה במסגרת טקס פרסי האקדמיה, ששודר בשידור ישיר בערוץ "כאן", בו גם תשודר תחרות האירוויזיון במאי. 
השיר הינו בלדה עוצמתית, כזו המתאימה לקול של מרימי, אשר מתחיל עם נופך חזני מעט שמחבר היטב לשורשים היהודיים ומסתיים בקטע שיא המביא את קולו של קובי לגבהים שאנחנו מכירים. השיר נכתב והולחן על ידי אוהד שרגאי וענבר ויצמן ונבחר מתוך 200 שירים שהוגשו לועדה לבחירת השיר.
כידוע, רק לפני חודש נבחר קובי מרימי להיות הזמר המייצג שלנו בתוכנית "הכוכב הבא", זאת לאחר שהודח ברבע הגמר של התוכנית וחזר לתחרות בגלגל ההצלה. לאורך כל הדרך הוא שומר על סגנון שירה שקט וקצת אופראי וכך גם הסגנון של השיר "HOME". 


על אף שעד כה נבחרו 2 שירים בסגנון דומה, של הולנד ורוסיה אשר התברגו במקום הראשון והשני בהתאמה בטבלאות ההימורים לזכייה במקום הראשון, הצליחה ישראל לטפס למקום ה 15 בהימורים, זאת לאחר שעם פתיחת הטבלאות היא התברגה במקום ה30 אך הראתה התאוששות בימים האחרונים והבוקר כבר דורגה במקום ה17. 
השיר של ישראל הינו האחרון להיחשף, שכן היום הינו מועד ההגשה והחשיפה הסופי והרשמי של כל השירים והנציגים המתמודדים בתחרות.