"כתבתי את השיר עם קובי בראש", אמר הבוקר (שני) אוהד שרגאי, שיצר ביחד עם ענבר ויצמן את השיר שנבחר לייצג את ישראל באירוויזיון, Home, בביצועו של זוכה "הכוכב הבא", קובי מרימי. שרגאי סיפר בגלי צה"ל על תהליך היצירה של השיר, "ידענו שהכוח שלו הוא בשירים קטנים וכנים, בלדות. יש לו נוכחות בימתית מאד חזקה". 

השיר שהתפרסם רק אתמול בערב עומד כבר על מעל 300 אלף צפיות, אך רבים בישראל מבקרים את הבחירה בשיר וטוענים כי מדובר בבלדה "משעממת", שלא תביא לישראל את הניצחון. על הביקורות הנוקבות נגד השיר, אמר שרגאי כי "אנשים אוהבים לדבר וזה בסדר, יש דעות לכאן ולכאן. זה עניין של טעם". 

"השיר נבחר מתוך 200 שירים. אנחנו רק כתבנו שיר שיכול להתאים לקובי ולא נותר לי אלא לקוות שהוא יעשה את העבודה על הבמה. שיר יפה הוא שיר יפה. אותי הוא מרגש". לאחר הניצחון בשנה שעברה, השוואה לשיר המנצח של נטע ברזילי היא כמעט בלתי נמנעת, אך שרגאי ציין כי "אי אפשר להשוות את קובי לנטע, יש להם סגנונות שונים". 
 
בסוף, לגבי הסיכויים בזכייה שנייה ברציפות, אמר שרגאי כי לדעתו, כדאי ש"ננמיך ציפיות. קשה מאוד להביא דאבל, הסטטיסטיקות לא לטובתנו. אני חושב שהשיר מאוד ראוי ובטוח שיעשו איתו עבודה בימתית טובה מאוד. אבל קשה לזכות שנה אחרי שנה".