הקספרים נפרדים: איציק רייזנברג, הבסיסט הראשון של להקת "מופע הארנבות של ד"ר קספר" הלך לעולמו הבוקר בגיל 45 בלבד. רייזנברג ליווה את הלהקה בגלגולה הראשון וניגן והופיע עימה בשלושת אלבומיה הראשונים והמצליחים שסיפקו להיטים כמו "בואי דינה", "בשמלה אדומה", "אחלום לנצח" ו"תראו אותי".



"במהלך אחת ההופעות ניגשו אלינו כמה חבר'ה ואמרו: 'יש לנו חבר שהוא בסיסט טוב'. אמרנו 'סבבה' וכך הצטרף אלינו איציק רייזנברג", נזכר שי להב, שייסד את הלהקה יחד עם אורן ברזילי.



"הוא היה נפש חופשיה, מאוד דעתן ומקורי, מוכשר בטירוף כנגן וכמלחין, מצחיק, אחד ויחיד במינו באמת", הוסיף להב. "הוא היה אינטליגנטי בצורה בלתי רגילה. הוא הכיר לנו את סיד בארט ופינק פלויד המוקדמים, בעיני הוא תמיד היה סוג של סיד בארט".





בשנות ה-90, כשהלהקה חרכה את תחנות הרדיו ונחשבה למכונת להיטים משומנת, רייזנברג השיל עשרות קילוגרמים ממשקלו. בהמשך גם חזר בתשובה, הפך לחרדי והוסיף את השם "רפאל" לשמו. בשנת 2003 לקה בטרשת נפוצה שפגעה בגופו פיזית.



בשנת 2011 הוציא אלבום משותף עם המוזיקאי אייל רדלר תחת השם "קוואטרו פורידוס". בשנים האחרונות היה סיעודי ובסוף השבוע האחרון התאשפז עם חיידק אלים בדם, מה שבסופו של דבר הכריע אותו.