הזדמנות נוספת להיות שם כשזה קורה: מי שלא הצליח לרכוש כרטיסים לאירוויזיון בסבב המכירות הראשון שנפתח לפני שבועיים יש סיכוי נוסף. היום (חמישי) בשעה 18:00 תיפתח מכירת הכרטיסים לתחרות האירופית שתתקיים בתל אביב במתחם EXPO שבגני התערוכה. בסבב זה ימכרו כרטיסים לגמר רק ב"גרין רום", בנוסף יימכרו כרטיסים לחצאי גמר ולכל החזרות הגנרליות. 220 הכרטיסים לגמר שהוחזרו ל"לאן" ימכרו בגל המכירה הבא בחודש אפריל.



הגמר הגדול יתקיים ב-18 למאי, ושני חצאי הגמר יתקיימו ב-14 ו-16 והמכירה תתבצע דרך אתר "לאן". חוג מעריצי האירוויזיון בישראל, וגם זה שבאירופה מלאים התרגשות לקראת האירוע הגדול ורבים מחכים לפתיחת הקופות על מנת לרכוש את הזכות להיות נוכחים תחרות האירופית שחוזרת לארץ אחרי 20 שנה.



איגוד השידור האירופי משתף פעולה עם הפדרציה הצרכנית, Ticket Check, כך שלוגו הפדרציה באתר הוא הסימן לכך שמדובר באתר הרשמי לקניית הכרטיסים. באיגוד השידור האירופי וב"כאן" ממליצים לרכוש כרטיסים רק מהאתר הרשמי. מידע נוסף ועדכונים ניתן לראות באתר לאן, באתר כאן ובאתר רשמי של האירוויזיון Eurovision.tv. בכאן הודיעו הבוקר כי סבב שני של מכירת הכרטיסים צפוי להיפתח באפריל לקראת חג הפסח.



אירוויזיון 2019. צלם : לוגו
אירוויזיון 2019. צלם : לוגו



ניסיון העבר מלמד כי יהיה ביקוש רב לכרטיסים. כפי שקרה בהופעות הגדולות שהתקיימו בישראלי, גם באולמות גדולים הרבה יותר מזה שבגני התערוכה - כמו בהופעה של עומר אדם, אתרי המכירות הכניסו את הגולשים לרשימת המתנה, אשר רק בסופה הם קיבלו את האופציה לרכוש כמות כרטיסים מוגבלת.



מי שמאוד מעוניין לצפות באירוויזיון בישראל ורוצה להגדיל את הסיכויים שלו להצליח לרכוש כרטיס למרות הלחץ יכול להיכנס לאתרי המכירות ממספר מכשירים, מחשב ביתי וסלולרי ובכך להגדיל את כמות ה"מקומות" בתור לרכישה.



תופעה בעייתית ממנה נכוו אנשים רבים בעבר היא אתרי ספסרות ביניהם viagogo ואחרים, דרכם גולשים שקנו כרטיסים מההפקה מוכרים אותם במחירים גבוהים הרבה יותר, פעמים רבות תוך סילוף פרטי הכרטיס והסתרת הפרטים אודות המיקום באולם. מומלץ מאוד להימנע מרכישת כרטיסים מאתר ספסרות.



כמה יעלה התענוג?


לגמר הגדול שיתקיים ביום שבת ה-18 למאי יוצאו 4,300 כרטיסים למכירה. באולם באולם 7,300 מקומות ומתוכם 3,000 שמורים למשלחות, לאיגוד השידור האירופי (ה-EBU) וגורמים נוספים. בגלל סידורי אבטחה אין 8,500 מקומות מלכתחילה, כפי שהאולם יכול להציע.



מחירי הכרטיסים יחלו מ-1,150 שקלים לכרטיס למושב באולם במקום מרוחק, ימשיכו ב-1,350 שקלים למושב באולם במקום קרוב יותר, עמידה בגולדן רינג תעלה 1,500 שקלים, במתחם הקרוב אף יותר כרטיס יעלה 1,700 שקלים והמחיר הגבוה ביותר הוא 2,000 שקלים לכרטיס VIP למתחם הגרין רום, יחד עם המנחים והמשלחות.



מעריצי אירוויזיון שירצו לחוות את האירוע אבל לא יתעקשו על ההופעה של קובי מרימי בגמר יוכלו לרכוש כרטיסים למופעי חצי הגמר שיתקיימו ב-14 ו-16 וימכרו בטווח מחירים שבין 750 שקלים למקומות המרוחקים ל-1250 שקלים לגולדן רינג.





מי שירצה לחסוך עוד יותר ובכל זאת לצפות בשירים יוכל לרכוש כרטיסים לחזרות למופע, בהן הנבחרות יבצעו את השירים שלהן במתכונת דומה להופעה עצמה. חזרות לחצי הגמר מחירי הכרטיסים ינועו בין 350 שקלים ל-1,000 שקלים, ואילו בחזרה הגנרלית לגמר, בה ישראל תשתתף, המחירים יחלו ב-500 שקלים ויגיעו עד ל-1,250 שקלים.



אם לא הצלחתם לרכוש כרטיס, תוכלו ליהנות ממשדר התחרות האירופית בכפר האירוויזיון שיוקם בגן צ'ארלס קלור בתל אביב או פשוט להתרווח מול המסך בבית לצפות במשדר היקר שהפיקו ב"כאן 11".



כרטיסים לכל סוגי ההופעות יהיו זמינים לרכישה דרך אתר האינטרנט של "לאן"