באמת מלכים: להקת ה"ג'יפסי קינגס" שהתחילה את הדרכה בסוף שנות שבעים והגיעה במוצ"ש להופעה בתל אביב, מצליחה גם היום לשיר, להחזיק את הקהל על הרגליים ולרקוד יחד איתו במשך שעתיים ללא הפסקה בין השירים. למרות תנאי מזג האוויר הקשים, הצליח ההרכב, שפתח את מסע ההופעות שלו בישראל ב"האנגר 11", להרים את המעריצים כאילו השנה היא 1989 ו"Volare" הוא הלהיט הכי גדול ברדיו.



זו הייתה חוויה מיוחדת לשמוע את הלהקה הצרפתית בלייב. הגיטרות שניגנו בסנכרון מדויק לא השאירו אף אחד אדיש, וגרמו לאלפי האנשים שהגיעו להאנגר לחשוב רק על המוזיקה ולהזיז את הגוף. 


ג'יפסי קינגס. צלם : מקס פולק
ג'יפסי קינגס. צלם : מקס פולק




חשוב לציין כי בניגוד לנהוג במחוזותינו, הכל התחיל בזמן - גם קבלת הקהל וגם מופע הריקודים שקדם להופעה ונתן לקהל מנה קטנה של קרנבל מברזיל. הג'יפסי קינגס לא חרגו מהדיוק ועלו בשעה עשר על הבמה, בחצות הלילה הצטרפה מירי מסיקה וביצעה משירי הלהקה בשיתוף פעולה איתם.

הופעות נוספות:
ג'יפסי קינגס (Gipsy Kings) בישראל - 17 במרץ, מרכז הקונגרסים – חיפה. 18 ו-19 במרץ, היכל התרבות - תל אביב. 20 במרץ, הקונכיה - באר שבע. להזמנת כרטיסים להופעות של הג'יפסי קינגס, ולעוד הופעות רבות אחרות, עכשיו ב-אקו טיקטס, באתר ובאפליקציית eco99music.