התהייה הראשונה שעלתה לי בראש כשהאזנתי לשיר הייתה: מי לעזאזל נתן לבן זיני מיקרופון והכניס לו לראש שהוא יכול לשיר? שהוא חלילה "זמר"? מי בכלל הכניס לטיילור את הג'וק הזה של לשיר?
השיר נשמע לכל אורך 3 הדקות שלו כקריוקי זול ששרים שלושה זייפנים כבדים ב-2 בלילה כשכבר אין אף אחד בקרבת מקום שיוכל לשמוע את הזיופים הנוראיים והמחרידים הללו. עזבו לרגע את הרמה הטקסטואלית של הגנון: "אני מכיר אותך מפעם, אולי זו לא הפעם הראשונה שאני ואת בינתיים, רחוקים אבל עדיין את נסיכה", טקסט שיכול להיות מתאים היטב לפרודיה של "ארץ נהדרת" א-לה אגס קימל.
הלחן הפשוט והלא מתוחכם במיוחד שמוכר ביט מונוטוני להמונים יכול היה להישמע סביל לו היה מדובר בזמרים ששרים, אבל בטח שלא חובבנים שמנסים לשלב עברית ואנגלית בהגייה קלוקלת שרק עושה מהם צחוק. מה שכן אפשר לזקוף לזכות השיר זה את הקטע של שי חי, שמודע להיותו לא זמר ונותן קטע דיבור שנתפר למידותיו ומציג אור רציני בתוך האפלוליות הפתטית שמשתקפת לאורך השיר.
המחשבה השנייה שעברה לי בראש זה שהיום כבר לא צריך להיות זמר או להחזיק בכשרון של ממש כדי להפוך לאליל נוער וכוכב רשת. בן זיני הגיע לבית האח על תקן כוכב רשת-זמר. זה נשמע לי די תמוה שהוא נפנף בתואר "חבר בצמד מוזיקלי" בסרטון "תעודת הזהות" שלו.
אמנם השירים שלו ושל טיילור גורפים מיליוני צפיות אבל זה אומר שהם זמרים? שהם יודעים לשיר? זה מדבר לקהל יעד של בני נוער שבטעות יכולים לחשוב שזו מוזיקה. לא צריך להיות גאון הדור בשביל להבין שמדובר במוצר שנועד לגלגל כספים וצפיות ברשת ותו לא.
לפני שנכנסו לבית האח, התארחו בן זיני וטיילור בתכנית הרדיו של טל ברמן ואביעד קיסוס והתבקשו לבצע שיר בלייב ללא פלייבק. השניים זייפו בצורה נוראית וכל ערוצי התקשורת לעגו להם. עם זאת, עדיין אותם ערוצים הכתירו את השניים כצמד מוזיקלי וכזמרים. זה די מעציב שבימינו אין צורך ללמוד לשיר או ללמוד מוזיקה, אלא כל מי שרוצה יכול להקליט שיר בבית, להוסיף קצת תכנים סקסיים שימכרו את השיר והופה יש להיט של מיליוני צפיות ובני נוער שסוגדים לשיר ולמבצע שהוא הכל חוץ מלהיות זמר.