עשרת אלפים מעריצים, ובעיקר מעריצות, הגיעו אמש (שבת) להיכל "מנורה מבטחים" שבשכונת יד אליהו בתל אביב לפקוד את ההופעה החד פעמית של כוכב הטלוויזיה הטורקי אוזג'אן דניז, שמגלם את דמותו של פארוק בוראן בטלנובלה הטורקית "הכלה מאיסטנבול", זאת כחלק מהטירוף שהיא חוללה בארץ מאז התחלת שידוריה.



את ההופעה פתחה נועה רון, כוכבת הרשת בת ה-13 שכבשה את קהל המעריצים הישראלי עם ביצוע קאברים לשירים מהסדרה. אין ספק שהילדה מוכשרת ובגיל כזה, עם קול כמו שלה נראה שהשמיים הם הגבול.



האווירה, ההיסטריה וההתרגשות בקרב הקהל התחילו הרבה לפני שדניז עצמו עלה לבמה, וכבר כשהרכב הנגנים הופיע, הקהל נעמד וצווח לעברו. נראה היה שאלו ממש לא ציפו לכך, ואת זאת הבנתי, כשהתחילו לתעד את הקהל בסלפים וסרטונים לאורך מספר דקות. הכוכב הטורקי עבורו התכנסו אלפי המעריצות (וביניהן אני) לערב אחד מלא בהתרגשות ורומנטיקה, עלה לבמה בשעה 21:50 (איחור סביר מאוד) לצד צרחות והתלהבות בלתי רגילה מהקהל שכן ברובו המוחלט היה נשים.

הופעת כוכב "הכלה מאיסטנבול"



כוכב "הכלה מאיסטנבול" בתל אביב. צלם : שרון רביבו
כוכב "הכלה מאיסטנבול" בתל אביב. צלם : שרון רביבו



כבר בשיר הראשון הבנתי שמדובר בקהל של מעריצות נאמנות מאוד, שיודעות לשיר את שיריו (בשפה הטורקית למי שלא מעודכן מספיק). הטענה שלי הלכה והתחזקה לאורך המופע שלא פעם הקהל השלים את שיריו בעל פה. לאחר ששר כמה משיריו הזמין דניז את אסלי אנבר, הכוכבת שמשחקת לצידו בסדרה ומוכרת לכם בתור סורייה. הכוכבת עשתה מין סיבוב דאווין דיי מיותר על הבמה, כשברקע התנגן אחד משירי הסדרה ומסרה לקהל באנגלית: "תודה על האהבה והתמיכה. תמשיכו ליהנות" המעריצות התאכזבו ובצדק. פייר, היה נראה טוב יותר אם היו מוותרים על הקטע איתה.



"תאמינו לי שיש לי כ"כ הרבה דברים בראש שאני רוצה להגיד, אבל אתם מרגשים אותי כל כך שאני מבולבל כבר. גיליתם כאן סדרה אחת שאנחנו מצלמים בטורקיה ושוב, האמנות ניצחה! מה שהפוליטיקאים לא הצליחו לעשות הפעם אנחנו הצלחנו! אני באמת מאוד מודה לכם ובעזרת הרבה מאוד דברים אחרים בתחום האמנות שאנחנו עושים אנחנו נמשיך להיות ביחד תמיד" תוך כדי ההתרגשות הניכרת בקולו וצווחות המעריצות ברקע שהוציאו אותו מריכוז, בשניות בודדות הוא הצליח לשבות גם את ליבי ולרגע להחזיר אותי לימים בהם ג'סטין ביבר היה סוג של קראש ולתלות תקוות אבודות.



למרות שבתור נשים זה לא פשוט, אניח בצד את המראה ואת הקסם שמביא איתו למסך ולבמה עצמה ואתמקד בקול שלו כזמר. אז מי שלא מכיר, אצהיר זאת כאן - פארוק בוראן הוא ההגדרה לשלמות במלוא מובן המילה. אין ספק שהבחור יודע לשיר, ולשיר טוב. הוא הצליח לשמח ואף לרגש בקולו, שלא נדבר על להפנט את כל היושבים בקהל. לאורך המופע הקפיד להרקיד את המעריצים וגם לא פעם עינטז ורקד בחינניות.



כוכב "הכלה מאיסטנבול" בתל אביב. צלם : שרון רביבו
כוכב "הכלה מאיסטנבול" בתל אביב. צלם : שרון רביבו



לפני השיר האחרון פנה שוב לקהל: "לפני שאני מתחיל לשיר אני רוצה להגיד משהו, תל אביב עיר מאוד יפה, ואני השנה מחכה לכולכם בטורקיה, נתראה מחר ומי יודע אולי ניפגש גם במדינה שלי, בטורקיה". תהיו אופטימיים, אולי מצאנו את הכלי לשלום עולמי.



בתור צופה אדוקה, קצת לפני שעלה הנסיך על הבמה, אני מודה שמצאתי את עצמי תוהה האם הדבר שעונה על ההגדרה לשלמות בעיני, האם הגבר הזה שנקרא פארוק בוראן, האם באמת אני רואה אותו? האם זה מציאותי? ואיך זה מסתדר שמי שמשחק תפקיד כ"כ קשוח, גברי ובטוח בעצמו יהיה בכלל זמר רגיש?



אז בנות יקרות, הנה לכן התשובה, זה מציאותי, זה קיים וזה נקרא אוזג'אן דניס - פארוק בשבילכן, הצליח לשלב את זה בצורה נהדרת, ולחלק מהאנשים שהיו שם, הוא היה נראה כמו הדבר הכי מושלם על פני כדור הארץ, ואם מישהי מערערת על כך סביר להניח שהיא עדיין לא צפתה בסדרה (או פגשה מעריצה ממש שרופה).