פעילי ה-BDS קוראים למדונה לבטל את הופעתה באירוויזיון: בחודשים האחרונים התקיימו מגעים בין הפקת תחרות הזמר האירופית לבין מלכת הפופ. אמש אושר סופית כי הזמרת המצליחה תופיע בחלק האמנותי של ערב הגמר של התחרות, ב-18 במאי, ומיד עם פרסום הידיעה פעילי החרם נגד ישראל קראו למדונה לבטל את הגעתה.



פעילי ארגון החרם נגד ישראל פרסמו פוסטים שונים בקריאה למדונה לבטל את הגעתה למדינה תחת ההאשטאג boycotteurovision2019. "בטלי את הופעתך בישראל, ילדי עזה צריכים את עזרתך", נכתב בתמונה ששיתפו הפעילים.




"מדונה היקרה, 'פתחי את לבך' לאנשי עזה", כתבה אחת הפעילות כשהיא מרפררת לשירה של מדונה "Open you heart" והוסיפה: "הפלסטינים נטבחים על ידי ישראל על כך שהם דורשים את זכויות האדם הבסיסיות של חופש וחיים. בטלי את הופעתך באירוויזיון".

לכיתוב נוספה קריקטורה של מדונה עם מגפי עור ואוברול רשת כשהיא עומדת ליד  חייל ישראלי מחויך שדורך על נער פלסטיני על קרע חומה.

"מדונה, אמנים ומדינות המשתתפות באירוויזיון לוקחות חלק בנורמליזציה של רצח פלסטינים והכיבוש הציוני", נכתב בעמוד אחר של פעילי BDS. "דרושים מאמצים רציניים כדי להדגיש הפשעים של ישראל".