היורוקפה, Eurocafe, הוא ליין המסיבות של ארגון חובבי האירוויזיון הרשמי, ה-OGAE, אשר מתקיים כל שנה בעיר המארחת והשנה ייערך כמובן בתל אביב. לטובת העניין, ראשי הסניף הישראלי של מועדון הOGAE סגרו את האומן 17, שם ייערכו כל האירועים.



מדובר במתחם שיפעל לאורך כל שבוע האירוויזיון ויהיו בו פעילויות שונות לחובבי האירוויזיון ולכל מי שירצה להרגיש את האווירה והווייב של העיר והתחרות. שיאו של כל יום יגיע עם ההופעות החיות של האומנים המשתתפים השנה וגם של אומני עבר הן מהארץ והן ממדינות אחרות, את חלקם תוכלו לראות רק ביורוקפה. בין השמות שנחשפו ניתן למצוא את הזוכה השבדית משנת 1999, שרלוט פירלי (שגם השתתפה בתחרות בשנת 2008), הסגנית שלה מאותה שנה, סלמה האיסלנדית, הזוכה הדנית מ- 2013, אמילי דה פורסט ועוד.



חלק מההנציגים הישראלים שיופיעו הם שירי מימון, הראל סקעת, אימרי זיו, מיי פיינגולד, נדב גדג' ורבים נוספים.



אירוויזיון. צילום מסך
אירוויזיון. צילום מסך



דובר המועדון הישראלי, שי כהן, מסר: "אנחנו גאים, נרגשים ומאושרים סוף סוף לחשוף ולהכריז על אירועי המועדון לשבוע האירוויזיון. כפי שהבטחנו, החלטנו לייצר השנה חווית אירוח שטרם נראתה בשבועות האירוויזיון באירופה ולהפוך את החוויה עבור החובבים לגדולה יותר, מרגשת יותר וכזו שתראה לכל אירופה איך באמת עושים את זה בתל אביב. אנחנו עובדים על הפקת היורוקפה כבר חודשים רבים ואנחנו כל כך שמחים להוציא את זה החוצה עכשיו כשזה הולך להיות בדיוק כמו שחלמנו: גדול, נוצץ, מרשים וכזה שלא דומה לשום דבר שנעשה בעבר".



מלבד האומנים שנחשפו היום, יגיעו ליורוקפה מיטב הדי ג׳יי מרחבי אירופה, שיעלו אחד אחרי השני על העמדה באומן וירקידו אלפי תיירים וישראלים בשבוע שלם של הפקות ענק.



כרגע רכישת הכרטיסים פתוחה לחברי המועדון בלבד ובעוד 48 שעות תפתח המכירה לכולם. כרטיסים ליורוקפה ניתן לרכוש באתר.