"אהבה ראשונה, פרידה ומוות": קרן פלס מתגברת על קיבעונות וצומחת

אחרי הלהיט "שקופים", חוזרת המוזיקאית לשתף פעולה עם רון בוחניק ב"מעבר לנהר", מסבירה מדוע היא רואה במוזיקה שלה "מגרש משחקים" ומספרת על המופע החדש שלה

דודי פטימר צילום: דודי פטימר
קרן פלס
קרן פלס | צילום: דניאל קמינסקי

כש"שקופים", הדואט הראשון שלהם, השתחרר לאוויר, הוא הפך בתוך זמן קצר לאחד הלהיטים היותר מושמעים ברדיו ובמדיה התקשורתית, כשהוא מעורר עניין רב וסקרנות. השניים המשיכו את שיתוף הפעולה בשיר נוסף, "מעבר לנהר", שכתבה פלס והלחינה עם אמיר דדון, וגלעד שמואלי הפיק מוזיקלית. לדברי פלס, שיתוף הפעולה השני בין השניים נוצר שוב בזכות הקול הנכון במקום הנכון. "לא תכננו מראש להקליט יותר משיר אחד. גם 'מעבר לנהר' לא קרה איתו ישר. הקלטתי הרבה זמרים שניסו את זה. זה שוב ישב הכי יפה ביחד", היא מספרת.

הקליפ המיוחד לשיר, שביים רוני קליינר וצולם בניו יורק, הצליח להוציא מפלס, מבוחניק ומהצוות המקצועי רגע מרגש במיוחד. "נוצרה הזדמנות עם צוות של אנשים מאוד מוכשרים, שבמקרה היו שם בזמן שרצינו לצלם. הצטלבו דרכינו והחלטנו לטוס לשם ולהצטרף אליהם. בזכות ההרכב האנושי של הצוות, שמונה גם חברת הפקה ישראלית וגם אנשי מקצוע מקומיים, חשבנו שזה יהיה גם סוג של 'מעבר לנהר'. בסוף הקליפ, כשצילמנו את זוג הזקנים בלוקיישן האחרון ליד ברוקלין ברידג׳ מול ההדסון ריבר, אף עין לא נותרה יבשה, גם הצוות המקומי שלא הבין מילה בעברית. כל אחד הצליח למצוא בזקנים בבואה של עצמו".

"בשונה מכל מה שעשיתי מתחילת דרכי, היום אני מתייחסת למוזיקה שלי כאל מגרש משחקים, שלא רק אני יכולה לשחק בו".

שני השירים של פלס ובוחניק יצאו במסגרת פרויקט חדש שעליו שוקדת פלס, תחת הטייטל "שקופים". הפרויקט, שעתיד לראות אור על גבי אלבום, מלווה גם בסיבוב הופעות חדש ומסקרן.

תגיות:
קרן פלס
/
רון בוחניק
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף