הופעתה של סורי (30) באירוויזיון האחרון שנערך בליסבון ב־19 במאי 2018 הופרעה על ידי פולש, הידוע בניסיונותיו לשבש אירועים במטרה לעורר מודעות למסרים פוליטיים. הוא התפרץ לבמה וחטף ממנה את המיקרופון בזמן ששרה. סורי המשיכה להופיע לאחר שהוא הורחק ונעצר. נראה היה ששמרה על קור רוח והיא אף זכתה לשבחים על כך, אולם מתברר שהתקרית ששודרה ונצפתה על ידי מיליונים רבים ברחבי העולם נתנה בה את אותותיה.



"הייתי רגועה על הבמה", היא סיפרה לאתר euromix, "אבל ברגע שירדתי ממנה החלו הרגשות להתגבר. ההלם, הפחד, הבלבול, הכעס. הייתה לי תגובה מאוד פיזית. זעמתי. זה היה דבר די טראומטי. הלחץ באירוויזיון גדול גם כשהדברים עוברים חלק, אז כשהדברים לא עוברים חלק למשהו כזה יש השפעה עצומה שנמשכה גם לאחר התחרות. המשכתי לחשוב שהכל בסדר, אבל לא הייתי בסדר. בהופעות לאחר התחרות הייתי מוצפת ברגשות".





סורי המשיכה וסיפרה: "זה השפיע על התפקוד היומיומי שלי. כשאנשים ניגשו אלי מצאתי את זה כמשהו מאיים. לא ישנתי טוב. בהמשך אובחנתי כסובלת מהפרעה פוסט־טראומטית. כשהרופא אמר את זה חשבתי לעצמי: 'נו, באמת, זה בסך הכל אירוויזיון, לא אזור מלחמה'. אבל הוא הסביר לי שמה שקרה לי היה כל כך לא צפוי, שזה ממש השפיע עלי".



סורי לא שכחה לציין את התמיכה שלה זכתה ממשפחתה לאחר אותו אירוע טראומטי.