הזמרת הצרפתייה אמה שפלן הופיעה השבוע בארץ בהופעה שהיתה סגורה למנויי מפעל הפיס. לאחר מופע מרגש ועוצר נשימה הגיעו בכירי הפיס, ביניהם אביגדור יצחקי יו"ר מפעל הפיס, עמרי לוטן המנכ"ל, דפנה נעים שאול סמנכ"לית השיווק והמכירות ואילן דרור ראש אגף קשרי הלקוחות, אל אחורי הקלעים של היכל התרבות בתל אביב, על מנת לפגוש את שפלן ולהודות לה באופן אישי על המופע שהתקיים למנויי הפיס בלבד. אמה סיפרה להם שלמדה והבינה את שני השירים של עידן רייכל אותם ביצעה יחד איתו.



מוקדם יותר, הודתה אמה שפלן לקהל הרב שהגיע וסיפרה כמה היא נרגשת להופיע בישראל. בכירי הפיס לא ויתרו וברכו גם את עידן רייכל שהופיע לצידה של אמה שפלן במופע מרגש, בו הוא שר את שיריה המפורסמים והיא שרה בעברית את שיריו המוכרים.



המופע של שפלן, שכאמור היה סגור אמש למנויי הפיס בלבד, הינו חלק מסדרת מופעים שנרכשו עבור מנויי הפיס ובמסגרתו ניתנת למנויים הטבה משמעותית של עד - 80% הנחה ממחיר כרטיס המופע המקורי.



יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי: "אנחנו שמחים לאפשר למנויי הפיס לקחת חלק במופעים מרהיבים מהסוג שאמה שפלן מביאה עמה לבמה. סגירת ההופעה למנויי הפיס בלבד העניקה לצופים חוויה עוצמתית ואפשרה להם גם לצפות במופע מרהיב וגם ליהנות מקולה המדהים של שפלן. מפעל הפיס ימשיך לייצר עבור מנויי הפיס חוויות והטבות חסרות תקדים שאין בשום מקום אחר".



סמנכ"לית שיווק ומכירות במפעל הפיס, דפנה נעים שאול: "אמה שפלן נתנה הופעה מדהימה. העובדה שאפשרנו ללקוחות שלנו ליהנות ממופע סגור, הפכה את חווית הצפייה לאחרת. התרגשתי לפגוש אישית את הזמרת הענקית ולהודות לה על מופע מרשים".