כחודשיים לאחר שריגש מדינה שלמה כשזכה בגמר "האח הגדול VIP" (עונה 3), אסף גורן מתחיל לחמם מנועים ומתמקד במה שבאמת חשוב לו: אמנות. היום (ראשון) משחרר הזוכה המאושר את "אוי ואבוי לי", שיר ראשון בעברית שנוטה לכיוון פופ טהור ועכשווי על כל נגזרותיו. מה שמשך אותי במלודיה זה שהיא כל כמה רגעים נשברת ולא נשארת באותו קו, מה שיוצר סקרנות, גיוון, עניין ו"פרשיות" שגורמת לי להמשיך ולהאזין לשיר עד סופו ולהישאר במתח לאן הוא יתפתח.



הטקסט מדבר על חייו העכשוויים והקודמים של גורן כסלב וכמי שניסה לטרוף את ארה"ב, על היתרונות והחסרונות בלהיות כזה וגם מחיר התהילה: "כל הפייק מסביב, הוליווד תל אביב, עם שרשרת של חי על צוואר, ומרגיש כמו מת שאני לא אני", הוא שר ובהמשך מוסיף לפזם: "עוד כאפה, שם כאפה, מחשבות עוקפות ת'סקאלה, עוד כאפה, שם כאפה, אני רק יוצא חזק".



הטקסט האיכותי לצד המוזיקה המסקרנת משתלבים היטב עם קולו הנעים של גורן, שמוכיח שהוא לא רק פרצוף יפה אלא יודע להגיש שיר, לשלוט במניירות ולהתאים את השיר למידותיו, עם מעלותיהן הקוליות וגם מגרעותיהן, מה שיוצר איזון מוזיקלי שמספק את הסחורה. יריית פתיחה מעולה לחיים שאחרי בית "האח".