הרקדן והמוזיקאי אסף גורן שניצח בחודש מרץ האחרון בריאליטי "האח הגדול VIP", השיק השבוע סינגל ראשון מאז יציאתו מהבית, "אוי ואבוי לי", ושוחח עם איריס קול ב-103FM על החיבור העמוק שלו לישראל ואהבתו למוזיקה.



"השיר נראה אוי ואבוי לי. אני משתמש במושג הזה גם בקונוטציה טובה. השיר הזה מדבר גם על התקופה של לוס אנג'לס וגם על התקופה שלי אחרי 'האח הגדול' כשמגלים שלא כל הנוצץ זהב. יש שורה בשיר שכתבתי בה אני אומר 'הלכתי לישון מנצח והרגשתי מפסיד'".



תסביר את השורה הזו.
"ניצחתי באח הגדול וקיבלתי המון אהבה אך אנשים ציפו ממני להמון דברים. לפתוח בקריירת שירה, קמפיינים ועוד. אני לא ידעתי מה קורה. לא תכננתי את זה".





"אתה רק בן 27, נכנסת למקום מאוד גדול מבחינת החשיפה ואני מאמינה שזה בסדר לצאת ולנשום", אמה קול. :תמיד מופעל לחץ על יוצאי ריאליטי לא לפספס את המומנטום אך יש לך את המוזיקה שלך ואת הריקודים שלך והם יקרו בלי קשר לדבר הזה. 'האח הגדול' רק חשף עוד צד שלך. אתה לא צריך לשאת תחושת כישלון כי לא התפוצצת על העולם כמו שציפו ממך".

 
"לגמרי. מרוב כל הבלבול התחברתי לאנשים מדהימים שהפכו כמעט כמו למשפחה השנייה שלי. כל מיני הציעו להשקיע בי המון כסף, לפתח את הקריירה שלי ולהפוך אותי לג'סטין טימברלייק של ישראל ואני לא רציתי לעשות זאת כי רציתי לשמור על מי שאני ועל המוזיקה שגדלתי עליה".

זו הסיבה שזכית, בגלל מי שהיית ולא בגלל מי שרוצים שתהיה. איפה אתה כשעפים טילים על הדרום?
"אני כרגע במרכז אך הלב עם הדרום. אני חושב שאנחנו חייבים להמשיך בחיים שלנו עד הסוף ולחזק את כולם. אני מתכנן לבקר בדרום בקרוב".

יפה מצדך, בטח קיווית לזכות, אך מה תכננת לעשות אחרי האח הגדול?
"חשבתי שאחזור ללוס אנג'לס לחיים שלי ואעשה מוזיקה. כבר שנים שאני מתכנן לחזור לארץ וכנראה שהאח הגדול הוא תירוץ מספיק טוב כדי להיות כאן עם המשפחה".

חזרת מאז התוכנית ללוס אנג'לס?
"לא. יש לי גרין קארד ודירה שאני משכיר שם אך אני עדיין כאן. אני אצטרך לסדר את זה באיזשהו שלב אך בינתיים אני כל כך נהנה כאן. אני לא יודע איך להסביר את זה. אני כל כך שמח להיות בארץ ואני לא יודע מה חסר לי פה".



אז אל תיסע, תישאר.
"אני אוהב להיות כאן".

אם צופים באח הגדול באופן קבוע מרגישים שממש מכירים את מי שנכנס ואת הנותן הרגשה שאפשר לדבר איתך ונעים להיות לצדך. זו מתנה גדולה שקיבלת.
"אולי אנחנו התרגלנו לעשות סיפור מכל דבר. אנחנו בני אדם. אפשר לעשות גם דברים בטוב במקום לסבך הכל. החיים קצרים מידי כדי לא ליהנות ולצחוק".