עם חשיפתו של Home, השיר הישראלי שאיתו ייצג קובי מרימי את מדינת ישראל בתחרות האירוויזיון בעוד כשבוע, הוא מיד סומן כשיר משעמם, מרדים - שיר יום זיכרון, הרשת הישראלית התמלאה במימים לעגניים שצוחקים על השיר. דווקא באירופה, דרך אגב, הקהל התרגש והצטמרר מהשיר. בשמיעה ראשונה, וגם אחרי, לא הבנתי מאיפה מגיעות התלונות האלה, הרי השיר הוא בדיוק הסגנון של קובי - זה מה שראינו ממנו בכל עונת הכוכב הבא ולא ברור לאיזה סגנון של שיר ציפו כל המבקרים לקבל.

ברור שהוא לא ישיר שיר בסגנון ים תיכוני, רוק ואפילו פופ לא בדיוק יושב עליו בנוח. זמר שמופיע, על אחת כמה וכמה שמייצג את מדינתו בתחרות גדולה כמו האירוויזיון, חייב להרגיש בנוח עם השיר שלו. הוא צריך להתחבר אליו ולהרגיש איתו טוב על מנת לבצע אותו על הצד הטוב ביותר שאפשר. קובי, כך לפחות היה נראה, התחבר מאוד לשיר והרגיש בו מאוד נוח. אבל כנראה שהלחץ עשה את שלו ובהפקה החליטו לשנות את השיר. 

 
כתוצאה מההחלטה, פתיחת השיר השתנתה וכעת נשמעת כמו פתיח של סרט משנות ה-60, ולי אישית גם מזכיר את הפתיח של השיר הזוכה מפורטוגל ב2017 (רק פחות מוצלח). לרקע השיר התווספו גם כלי נגינה שונים והתחושה היא שהאחראים לנושא פשוט ניסו לשנות את השיר בכל מחיר, העיקר להרגיע את הביקורות ובדרך, פגעו באותנטיות של השיר. בעיניי הגרסה החדשה פחות מוצלחת מהמקור, והיוצרים המעבדים וכל מי שהיתה לו יד בדבר, היו צריכים לעמוד מאחורי הגרסה המקורית, מהסיבה הפשוטה שהם האמינו שזו הגרסה הטובה ביותר.
אם בהפקה באמת האמינו שיש מקום לשינוי בשיר, אז טוב שעשו כך, אבל אם זה נעשה רק כדי להשתיק את הביקורת, אני מתנגדת, וספק אם הם הם יצליחו להגיע למטרה שהם רצו. כולי תקווה שקובי מרימי שלם עם השינוי ומרגיש טוב להופיע עם הגרסה החדשה הזו. בעיניי, הגרסה הקודמת הייתה שווה מקום 15-13, בהחלט מכובד - אך כעת לא אתפלא אם יסיים אף במקום נמוך יותר. 

אך מה שלא יהיה, אני וכל החובבים הישראלים עדיין נעודד את קובי מהקהל.