ארבעה ימים אחרי סוף אירועי האירוויזיון בישראל, נראה כי המדינה עדיין נמצאת בתהליכי התאוששות וסיכום של התחרות האירופית, ונראה שיותר מכל תוכנית אקטואליה, העם היושב בציון אוהב שמי שיסכם לו את האירועים היא הנבחרת של "ארץ נהדרת". התוכנית שהפכה לזו שמספקת לרבים, שלא צופים בחדשות, את המהדורה היחידה בה הם צופים - הציגה אמש פרק מיוחד עם כוכבים כמו מדונה, הנציג הצרפתי בילאל חסאני וכמובן צוות המנחים בר רפאלי, ארז טל, אסי עזר ולוסי איוב. הרייטינג כמובן לא איחר להגיע.



ברצועת הפריים-טיים, הובילה אמש התוכנית "ארץ נהדרת" של הזכיינית "קשת 12" עם 20.6 אחוזי רייטינג, מול "גב האומה" של "רשת 13" שנשארה מאחור וגרפה 20.6 אחוזים בלבד. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם התוכנית החדשה "רילוקיישן" שקיבלה 2.6 אחוזים.





ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 15.1 אחוזים ב"קשת 12" ו-6.1 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 10.6 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 10.8 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את "לפני החדשות" שקיבלה 4.8 אחוזים, ואת "ברקוד" שקיבלה 5.2 אחוזים. "כאן 11" ששידר את "מהצד השני" עם גיא זוהר הגיע אל החדשות עם 1.8 אחוזים.