ועידת "מידם" לחדשנות ומוזיקה תתקיים בתאריכים 4-7 ביוני בקאן, צרפת, אך כבר עכשיו אפשר לסמן את חלקה של ישראל בה כהצלחה גדולה. זוהי הפעם הראשונה בה מוקם ביתן ישראלי רשמי בוועידה אשר מתקיימת מדי שנה מאז 1967, אך זה לא מנע מאיתנו לקטוף את המקום השלישי במספר המועמדויות מבין עשרות המדינות שלוקחות בו חלק. מדובר במספר מרשים לכל הדעות של 17 מתוך 144 מועמדויות, יותר מ-10%.



מבין 20 המועמדים אשר עלו לשלב הסופי, אחד מהם ישראלי, ומומחים בתחום צופים לו הצלחה רבה, ואולי אף את המקום הראשון. מדובר במיזם "TuneFork", אפליקציה שמאפשרת לכבדי שמיעה לשמוע מוזיקה, שכבר זכתה להתעניינות ולפרסים ברחבי העולם.



את ההישגים המרשימים קטפו מנהלי הביתן הישראלי ללא כל עזרה במימון, כשלמעשה הוועידה עצמה, מתוך אמונה בחזון הישראלי, השקיעה את הכסף הנדרש על מנת לתת לישראלים את הבמה להם הם ראויים.



 ועידת "מידם" - Midem. אתר Midem
ועידת "מידם" - Midem. אתר Midem



בנוסף, הרכב הטראנס הישראלי-בינלאומי "אינפקטד מאשרום" זכה לכבוד גדול כאשר הובטח לו מקום בבמה המרכזית. גם במקרה זה, מדווחים יזמי הביתן דלית פוליבה וחברת Suits You, הנציגה הרשמית של מידם בישראל, כי היו אלה מנהלי הוועידה שהתעקשו כי יימצא מימון להופעת ההרכב שמזוהה עם חדשנות מוזיקלית מיומו הראשון. ההרכב הישראלי יעביר במסגרת האירועים גם כיתת אמן וישתתף בקבלת הפנים של הוועידה.



עוד ישראלי מצליח שסטארט-אפ שלו ייקח חלק בפסטיבל הוא הזמר עברי לידר, בזכות חלקו בפלטפורה "MyPart", אשר מקשרת בין כותבי שירים ליוצרים.


ועידת "מידם" מרכזת מדי שנה את כל שחקני המפתח של התעשייה תחת קורת גג אחת ומציגה את החידושים המעניינים ביותר בתחום. בוועידה לוקחות חלק כ-80 מדינות. בין החברות שישתתפו השנה בפסטיבל ניתן למנות את שאזם, אפל מיוזיק, יוטיוב, ביולר רום, פייסבוק, ספוטיפיי, וורנר בראדרס וסוני.