התקלות הטכניות בהופעות של הספייס גירלז ממשיכות לצרום לאוזני הקהל. המעריצים שהגיעו להופעתה של להקת הבנות המפורסמת בקרדיף, אנגליה, ביום שני דורשים לקבל את כספם חזרה בעקבות בעיות סאונד קשות שקלקלו את ההופעה. זאת, שלושה ימים אחרי שתקלות דומות העיבו על המופע הראשון של הבנות, בדבלין. 

ארבע חברות הלהקה, ללא ויקטוריה בקהאם, שלא הצטרפה לסיבוב האיחוד, התייצבו בפני אלפי מעריצים ומעריצות באצטדיון פרינסיפליטי בקרדיף, וויילס, שהגיעו לשמוע את להיטיהן הגדולים. אולם בדומה להופעה בקרוק פארק שבדבלין, אירלנד, ביום שישי, גם הפעם נשמעו תלונות מצופים על בעיות קול, ורבים אף עזבו את ההופעה לפני סיומה. 

"זה היה מאוד מאוד מאכזב", אמרה אליסון פאוול, שרכשה כרטיס ב־70 ליש"ט ונטשה את האצטדיון אחרי 45 דקות בלבד. "אי אפשר היה לשמוע שום דבר כשהן שרו. התזמורת השתיקה אותן לגמרי. אי אפשר היה לשמוע את המוזיקה, את המילים". 


באחד הפוסטים ברשתות החברתיות נכתב: "מזעזע לחלוטין!! סאונד איום ונורא, צריכים לקבל החזר! הן היו צריכות להתייחס לביקורות מאירלנד". ובתגובה אחרת נאמר: "הסאונד היה מחריד, ואי אפשר היה לשמוע מה הן אמרו! מאכזב מאוד שצריך לשלם כל כך הרבה עבור הזדמנות של פעם בחיים". מעריצים נוספים קראו "לפטר את טכנאי הקול". 

לצד בעיות הסאונד, רבים התלוננו גם על אי סגירת הגג של האצטדיון על אף הגשם השוטף. "נאלצנו לעזוב את ההופעה מוקדם כי היינו ספוגים מים לחלוטין, קפאנו מקור ולא יכולנו לשמוע מילה ממה שאמרו", כתב מעריץ. "איזה בזבוז של 77 ליש"ט".