אירוויזיון 2019 הוכרז כהצלחה על ידי כל הגורמים שלקו בו חלק, מההופעות, דרך ההפקה והצילום ועד הופעות החלקים האמנותיים. מי שללא ספק משכה את מלוא תשומת הלב בגמר התחרות, ולא בהכרח לחיוב, הייתה הזמרת מדונה, שאת הופעתה לא היא ולא העולם ישכחו בגלל הזיופים הצורמים. היום הגיבה מלכת הפופ לראשונה לאירוע במילים: "פאק יו ביצ'ז". 



הזמרת שעד הרגע האחרון סירבה לחתום על חוזה מול תאגיד השידור האירופי, ונעתרה לשלוף את העט ולקשקש על פיסת הנייר רק שכשסורבה להיכנס לחזרה במתחם "אקספו", הצליחה להרוס את ההופעה הכי מדוברת באירוע הענק.





מדונה פתחה את המופע שלה באירוויזיון 2019 בשיר "Like a Prayer" לו היא חוגגת בימים אלו 30 שנה, וקולה נשמע רחוק מלהיות ערב. עולם שלם נשאר המום כשהכוכבת הבינלאומית שרה את השיר בזיוף נוראי, לעתים צורם. וזאת מבלי להזכיר בכלל את הפרובוקציה שעוררה כשעל גב רקדניה של הכוכבת נראו דגלי ישראל והרשות הפלסטינית.



היום העלתה מדונה לאינסטגרם קטע מחזרה עם מקהלה עם אותו השיר - אך הפעם - נטולת זיופים. לסרטון היא הוסיפה את הכיתוב: "Madame ❌ Workshop... Fuck You bitches".



כמובן שהישראלים לא נשארו חייבים, ועמוד הפייסבוק הרשמי של "ערב טוב עם גיא פינס" כתב לזמרת: "המיקרופון סגור יא אסתר". כולנו תקווה, שמדונה תחליט להשיב להקנטה, ויתפתח "קאט פייט" חינני בין העמודים.