בשיא העשייה: רגע אחרי שעשה היסטוריה ושחרר חמישה סינגלים חדשים בו זמנית, במה שמהווה תקדים במוסיקה הישראלית, עומר אדם, שניתן לכנותו הזמר המצליח בארץ בימים אלו, פתח את מכירת הכרטיסים למופע הענק בפארק הירקון. כפי שקורה תמיד בהופעות של המוזיקאי, הקופות מתקשות לעמוד בלחץ.


אדם יופיע בפארק הירקון בתל אביב ב-17 ביולי, והבוקר (שני) הוא פתח רשמית את מכירת הכרטיסים. בתוך כשעתיים וחצי מתחילת מכירת הכרטיסים להופעה, נמכרו למעלה מ-30 אלף כרטיסים. המכירה עדיין בעיצומה, ומההפקה של עומר אדם נמסר כי "מדובר מדובר בנתון מדהים לאמן מקומי".

את השירים החדשים שנחשפו בסוף השבוע לראשונה, לצד להיטיו הגדולים מהעשור האחרון, אדם יבצע בהופעת ענק שתכלול במה מיוחדת במינה של 360 מעלות, כאשר מסביב לה יבנו מתחמים לקהל, הכוללים מתחמי גולדן, כיסאות, ספות, לאונג'ים וטריבונות של אלפי מקומות.



עם הכניסה למערכת מכירת הכרטיסים באתר מועברים הגולשים לעמוד מיוחד, המקנה להם מקום בתור, שרק בסיומו יוכלו לרכוש את הכרטיס המיוחל.

מעריצים רבים שחוו קשיים בקניית הכרטיסים הגיבו בזעם בעמוד הפייסבוק של הזמר. "מהשעה חמישה ל-14:00 אין מענה עד עכשיו. זה כבר מבאס", כתבה אחת הגולשות, "נכנסתי ולא עבד. עכשיו שוב מחכה עם 20 אלף איש", כתב אדם אחר, "זמר ענק, מערכת ארגון בושה וחרפה", הוסיף גולש נוסף, "זה סתם חרטה, שיטות שיווק לטמבלים שמתקשרים כמו סתומים לטלפון תפוס", ניסה אדם אחד להעלות תיאוריית קונספירציה.

ראש העיר מקס. תור מאתר מכירת הכרטיסים למופע של עומר אדם
ראש העיר מקס. תור מאתר מכירת הכרטיסים למופע של עומר אדם


כזכור, לפני שנה בדיוק גרם אדם להיסטריה רבתי ברשת כשפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כי הוא פותח מועד נוסף ורביעי למופע שלו, "אחרי כל השנים", אחרי שהכרטיסים לשלושת המופעים הקודמים נמכרו. מוקדי המכירות קרסו אז והמעריצים שלא הצליחו לרכוש כרטיסים, פרסמו הודעות נזעמות בעמוד הפייסבוק של הזמר.