שוב כאן: אחרי שחרך את הבמה בארץ הקודש באוגוסט האחרון, המוזיקאי שון פול ישוב להופיע בישראל ב-13 ביולי במועדון הדזרט ראשל"צ, בהפקה של לייב ניישן ישראל. פול הוציא 6 אלבומי סולו, זכה בגראמי והרבה לשתף פעולה עם אמנים אחרים ובהם ביונסה ("Baby Boy"), סיה ("Cheap Thrills") ואנריקה איגלסיאס ("Bailando")



פול, זמר ומפיק דאנסהול, היפ הופ ורגאיי, נולד לפני 46 שנים בקינגסטון, ג'מייקה. סבו מצד אביו הגיע ממשפחה יהודית ספרדית. בשנת 1996 הוציא את סינגל הבכורה שלו, "Baby Girl (Don`t Cry)" שזכה להצלחה בג'מייקה, וכשלוש שנים לאחר מכן החל לעורר עניין בקרב הקהל האמריקאי. בשנת 2000 הוציא את אלבום הבכורה שלו, "Stage One", כשנתיים וחצי לאחר מכן את אלבומו השני "Dutty Rock" שמכר מעל ל-6 מיליון עותקים בעולם, וכלל את הלהיטים "Get Busy" ו-"Gimmie The Light". האלבום זכה בגראמי כאלבום הרגאיי הטוב ביותר. מאז הוציא עוד ארבעה אלבומי אולפן.





פול הרבה לשתף פעולה לאורך השנים עם אמנים אחרים: הוא כתב ושר עם ביונסה את "Baby Boy", הסינגל השני מאלבום הבכורה של הזמרת, "Dangerously in Love", שהגיע למקום הראשון בעשרות מצעדים בעולם, ובהם מצעד הבילבורד הוט 100 בו שהה במקום הראשון במשך תשעה שבועות רצופים; הפיק את אלבומה השני של ריהאנה, "A Girl Like Me"; אירח את דואה ליפה בלהיט "No Lie", התארח בלהיטים "Rockabye" של ההרכב קלין בנדיט, "Cheap Thrills" של סיה ו-"Bailando" של אנריקה איגלסיאס.



שון פול הוכיח עצמו כמאסטר הקרוסאובר כשבמהלך הקריירה שלו הוא המשיך לשתף פעולה עם אמנים רבים ושונים כגון: ג’וס סטון, ריהאנה, אנריקה איגלסיאס, THE SATURDAYS, מייג’ור לייזר וסימפל פלאן.