הריאליטי "דה וויס" ידע לספק לצופים הישראלים לא מעט רגעים מעניינים, מרגשים ומיוחדים לאורך חמשת עונותיו - מהרגע בו במהלך העונה הראשונה המתמודדת יובל דיין שנחשבה לאחת המתמודדות הבולטות בתוכנית ומועמדת מרכזית לזכייה הודיעה הודיעה בשידור חי באופן מפתיע כי היא פורשת מהתחרות, ועד הרגע בו חזרה לתוכנית בעונתה החמישית - והפעם בתור שופטת.



אחד הרגעים היותר מעניינים שסיפקה עד כה העונה הנוכחית של הריאליטי, היה ללא ספק הביצוע של בתאל ירימי לשיר "אלבי מעאק" שישודר הערב ב-21:15 ב"רשת 13". רגע אחרי שהבטיחה את מקומה בנבחרת של נסרין קדרי המתמודדת הציעה למנטורית החדשה שלה לבצע דואט - וזו כמובן הסכימה. יחד הן ריגשו את הקהל באולפן.





כזכור, קדרי הצטרפה לפאנל המנטורים של "דה וויס" במהלך העונה אחרונה, ובראיון שנתנה לתוכנית של איריס קול סיפרה: "רציתי להביא את התורה שלי, את השילוב בין המוזיקה הערבית לפופ המודרני. זה לא רק הקול – זה הכל מהכל".



יש יתרון בתוכנית הזו שמתעסקים בעיקר ולא בתפל. בקול ולא בנוצות שמסביב. את גם היית בתוכנית ריאליטי ואת מבינה את זה.
"בדיוק. אני מבינה את ההתרגשות של המתמודדים ואת הרצון להגשים את החלום. אני מכירה את התחושה כשאתה עומד על הבמה פעם ראשונה".



אדם שעומד בסיטואציה כזאת הוא מאוד פגיע.
"בסופו של דבר האמנים מגיעים לתוכנית בינלאומית והם יודעים שמחפשים לתת הזדמנות למי שהכי מגיע לו. צריך גם מזל בחיים".



נניח ולא היית מצליחה בתוכנית ריאליטי של אייל גולן, היית מוותרת?
"כמובן שלא. בחיים לא הייתי מוותרת. אני מגשימה את החלום שלי מאז התוכנית של אייל גולן ובקרוב מוציאה את האלבום הרביעי שלי. כבר פתחתי מופע בקיסריה ובקרוב אפתח מופע נוסף".