הזמר אייל גולן טוען כי העיתונאים אורלי וילנאי וגיא מרוז רימו אותו במטרה להשיג ראיון אותה על פרשת "משחקי חברה", בה נחשד בקיום יחסי מין עם קטינות. עורך הדין קובי קמר, המייצג את הזמר, סיפר ל"מעריב אונליין" כי זוג העיתונאים הבטיחו לגולן שהראיון לא ישודר לפני שיאושר על ידי המוזיקאי, והסכים לקחת חלק בכתבה מאחר והובטח לו שמטרתה היא להטיב את תדמיתו.



אייל גולן יגיש תלונה במשטרה?
"נשלח מכתב התראה בנוסף הוכנה בקשה לצו מניעה שמטרתו לאסור המשך שידור בין של הקדימונים ובעיקר של הכתבה. אנחנו טוענים שהיה הסכם שבמסגרתו התחייבו אורלי וגיא שלא לשדר ראיון לפני שיאושר על ידי אייל ובני פרץ. הראיון ניתן על בסיס התחייבות ברורה והבטחות כשמטרתו היא להטיב עם אייל ותדמיתו, אך היום מתברר שהיו אלה הבטחות כוזבות. אנו נתבע את כל הנזקים שייגרמו וכבר נגרמו לאייל בעקבות הקדימונים ששודרו. בנוסף אנחנו שוקלים להגיש תלונה במשטרה על קבלה דבר מה במרמה".





אתה לא חושב שבפרשיה כזאת זה לגיטימי לשדר וזאת זכות הציבור לדעת?
"אייל ובני מכבדים את זכות הציבור לדעת אבל יש הבדל בין הבעת דעה לגיטימית לבין כניסה לחיים הפרטיים של אדם בדרך שמביכה פוגעת והורסת את כל עמלו ואת משפחתו. המטרה של הערוץ היא להרוויח כסף ולא מעניינת אותו טובתו של אף אדם. אייל הופך להיות כוכב בסרט בעל כורחו והם יצטרכו לשלם את התגמולים, בסרט רע".



כזכור, אמש פרסמו העיתונאים אורלי וילנאי וגיא מרוז בעמוד הפייסבוק של תוכניתם "אורלי וגיא" ב"רשת 13", פרומו לכתבה עם הזמר אייל גולן בה מתראיינות המעריצות שמסרו עדות בפרשת "משחקי חברה" בה נחשד גולן בקיום יחסי מין עם קטינות ונסגרה על ידי הפרקליטות. כעת, הזמר מנסה לעצור את שידור הסרט. גולן פנה ל"רשת 13" באמצעות עורכי דינו ודרש למנוע את שידור הכתבה והפסקת שידורי הפרומו. במידה והזכיינית לא תעשה כן, הודיע הזמר כי יגיש צו מניעה ותביעה כל סך מיליונים נגד הערוץ.



 עורך הדין קובי קמר. צילום פרטי
עורך הדין קובי קמר. צילום פרטי



בני פרץ, מנכ״ל ליאם הפקות המייצגת את אייל גולן מסר: "במשך 7 שנים אייל גולן עמל על תיקון נזקי התקשורת בפרשה ההזויה הזו. ניקיון כפיו של אייל גולן הוכח בתוך זמן קצר מול הרשויות. אורלי וילנאי וגיא מרוז כבר התנצלו בתביעת הדיבה שהוגשה נגדם וכעת, מתוך שיקולי רייטינג בלבד הם מנסים ליצור מצג שווא חדש. אנו נתמודד בבתי המשפט ונוכיח את הנזק שנעשה בעבר ועלול להיגרם בעתיד".



מרשת 13 נמסר בתגובה: "לא ניגרר להשמצות אישיות ובטח לא לניסיון השתקה או לשקרים כגון 'התנצלויות' שהיו בעבר או סרטי 'פיצוי'. מדובר בתחקיר מקצועי, מעמיק ובעל חשיבות ציבורית עליונה. התחקיר ישודר ביום שלישי, ב-21:15. הציבור מוזמן לראות ולשפוט בעצמו".