אימפריית השמש: אחרי שמכר את כל הכרטיסים למופע הענק שלו בפארק הירקון, הוציא עשרות שירים שכבשו את תחנות הרדיו והפך לפרזנטור של חברות גדולות, ביום ראשון, הזמר המצליח עומר אדם יוציא סינגל ולצידו קליפ לחידוש מפתיע לשיר "לעולם בעקבות השמש" אשר ילווה גם את הקמפיין החדש של רשת אופטיקנה למותג VERSO.



את אדם מלווה בשיר אדר גולד, זמרת ההרכב של "עילי בוטנר וילדי החוץ" וביתה של הזמרת שרי, מי שהפכה את השיר אשר כתבו אהוד מנור ורוני וויס ללהיט ענק בשנות ה-80.





כמו שעשו נועה קירל ואגם בוחבוט בשיר "אצל הדוד והדוד", אדם בחר לקחת השיר שהפך עם השנים למיתולוגי, בביצועה של הזמרת שרי, או בשמה המלא שארלוט אליאס, ובכך הוא מתכוון לקדם ולחשוף את הקהל הצעיר שלו ליוצרים הגדולים ולזמרים הוותיקים שמרכיבים את פס הקול של חיינו.





במקביל, כעוד הוכחה להצלחה המטורפת של הזמר, ב"כאן ג''", החליטו להשיק את מצעד השירים הגדולים של עומר אדם. תחנת הרדיו הישראלית קראה למאזינים להצביע באתר "כאן", לשירים האהובים של המוזיקאי במצעד מיוחד לכבודו, כשהבחירות ישודרו בתוכנית מיוחדת, ממש לקראת הופעת הענק בפארק הירקון, ביום שישי ה-12.07 בשעה 13:00.