בימים שבהם עומר אדם שובר כל שיאים וכובש את פארק הירקון, ומהצד השני אייל גולן דרוך לקראת שידור תחקיר אודות פרשת "הקטינות", ההופעה של קובי פרץ אתמול, עם כל העבר שלו, מעניינת במיוחד. ולעניינו, פרץ הבטיח וקיים.



אתמול יצאה בשורה מהיכל מנורה והיא שקובי פרץ חזר והוא כאן להישאר. בהופעה מלאת אנרגיות בפני מה שהוגדר כ"קהל החם בארץ" פרץ חזר "הביתה", לאחר תקופת המאסר והחזרה למוזיקה, והוכיח שאף אחד לא יכול לקחת ממנו את השואו המוקפד, האנרגיות הקופצניות ובעיקר השמחה.





היכל מנורה אתמול היה מקום שמח מאוד. פרץ שילב מדויק את השירים החדשים והשירים הוותיקים. פרץ נתן אהבה לקהל וקיבל אהבה גדולה בחזרה. בין שלל ההפתעות שהקהל קיבל אתמול במופע, היה גם הזמר הצעיר אושר כהן ששר עם פרץ ביצוע משותף ללהיט של הקיץ "ברגעים שאת הולכת".



פרץ הוא פצצת אנרגיה שמזינה את הקהל ובעיקר בעיקר מקרין אושר מכך שהוא "זכה" להופיע ולשמח אנשים עם השירים שלו. אישתר שעלתה להופיע וגם סיפרה שהיא חוזרת לגור בישראל ואמרה שידוע ש"לקובי יש את הקהל הכי חם בארץ". 




נקודות השיא של המופע העשיר היו רבות. פרץ נהנה מכל רגע ומבחינתו תנו לו רק לשיר. והקהל הגיב בהתאם. לאחר כשליש מהמופע הכריז: "עד עכשיו היינו קומסי קומסה, עכשיו מתחילים לעשות שכונה במנורה". ואז אכן החלה חגיגה גדולה שכללה את הלהיטים המוכרים והאהובים. פרץ לא רוצה לרדת מהבמה והאנרגיות האדירות שלו מבטיחות ומקיימות.

לסיכום כל מי שהיה אתמול בהיכל מנורה זכה לחגיגה עשירה, מלאה בהפתעות. פרץ לא שכח להודות לבורא עולם, לאמו היקרה, לאשתו האהובה ולקהל שהולך איתו. ולקהל לא נותר אלא להודות על כך שקובי פרץ חזר.