הזמרת המצליחה אריאנה גרנדה הודתה כי היא מתמודדת עם קשיים רבים, בעקבות חששות של המעריצים לגבי מצב בריאותה אחרי שתועדה כשהיא פורצת בבכי במהלך הופעה. גרנדה (26), שנמצאת בעיצומו של מסע ההופעות העולמי Sweetener, נראתה בוכה בעת שביצעה את השיר REM, על בן זוגה לשעבר פיט דווידסון, במהלך הופעה במיזורי. בעקבות זאת מעריצות ומעריצים שלחו לה הודעות חיזוק ברשתות החברתיות.



בהודעה שפרסמה גרנדה היא הודתה על התמיכה הרבה. "המסע מטורף, החיים מטורפים", כתבה בפוסט, שבינתיים ירד מהרשתות החברתיות מסיבה שאינה ברורה. "אני מרגישה הכל באופן אינטנסיבי ומחויבת לעשות את מסע ההופעות הזה בתקופה של החיים שלי שבה אני עדיין מעכלת הרבה, ולכן אני בוכה לפעמים הרבה!".





כזכור, גרנדה הייתה בעיצומה של הופעה במנצ'סטר ארנה במאי 2017 כאשר מחבל מתאבד רצח 22 בני אדם בפיגוע התאבדות. בספטמבר שעבר מת בן זוגה לשעבר מאק מילר לאחר נטילת מנת יתר של סמים, וכחודשיים מאוחר יותר היא גם נפרדה מדווידסון.



"אני משתפת בזה כי אני מודה לכם וכי אני רוצה שתדעו שאם כואב גם לכם, אתם יכולים לעבור את זה ואתם לא לבד", המשיכה גרנדה את הפוסט. "קשה לאזן בין דאגה לאנשים סביבכם, לעשות את עבודתכם ולרפא את עצמכם באותו הזמן. אבל אני רוצה שתדעו שאתם לא לבד ואני חושבת שהולך לכם מצוין".