אחרי ההצלחה של הדרמות הקומיות "להיות איתה" ו"יש לה את זה", "קשת 12" עלתה בשבוע שעבר עם הקומדיה "זה לא הגיל" בכיכובם של מירי מסיקה וגפן ברקאי. הסדרה עוסקת בזוג אוהבים עם פער גילאים ביניהם - טליה רובינשטיין (מסיקה) בת ה-42 וישי בן (ברקאי) בן ה-22, שנאלצים להתמודד עם תגובות המשפחה והסביבה למערכת היחסים המיוחדת שלהם. בראיון לאיריס קול ב-103FM סיפרה מסיקה על חוויותיה מהשינויים בגיל והביעה השחקנית את דעתה על נשים מבוגרות, וגם על גברים מבוגרים: "גם הגברים הכי חכמים ואינטליגנטיים הם ילדותיים, לוקח להם זמן להתבגר".



"מאז שאני בת 40, כשאני נמצאת בחו"ל הרבה יותר פעמים מפנים אליי מבטים, אני הרבה יותר יפה עכשיו מכשהייתי בת 20", הוסיפה מסיקה. "אבל אסור לך להגדיר את עצמך רק לפי המראה החיצוני, כי אז תהיה אומלל".





השחקנית  סיפרה על התגובות שקיבלה בעקבות עלייתה לשידור של הקומדיה הרומנטית. "האתגר הכי גדול בקומדיה רומנטית הוא שיאמינו שאנחנו זוג, ועם גפן ברקאי זה היה אמין בגלל משהו באישיות שלו. הסדרה הזאת מעבירה מסר בעיניי, יש בה משהו לא רגיל וחלוצי. פחדתי שזה לא יצליח כי זה קצת קשה לעיכול, חשבתי שהציבור הישראלי לא בשל, שיעקמו את הפרצוף הרבה יותר, אבל התגובות שאני מקבלת ברחוב הן פנומנליות".



יחד עם עליית הסדרה החדשה, שחררה מסיקה סינגל חדש בשם "זוכרת את הים", עליו סיפרה: "זה שיר נעורים שכתב אליה רוסיליו, שגם הלחין אותו יחד עם איתן דרמון, שניהם יוצרים מאוד מבוקשים. שמעתי את זה ואמרתי, 'איך בא לי לנסוע עם השיר הזה ולראות את הים'. שאלתי את בעלי: 'זה שיר של גיל 20, איך אני מצדיקה אותו', ואז אמרתי אני אקליט את השיר הזה ואקרא לו 'משבר גיל ה-40', ופתאום הייתה את הסדרה הזו. ממש ישב לי ככה בול".