הזמר איתי לוי מסתמן כאחד השמות הגדולים של הזמר הים תיכוני בשנים האחרונות, עם הופעות במקומות כמו קיסריה והיכל "מנורה מבטחים", להיטים מצליחים ודואטים עם אמנים כמו אייל גולן, דודו אהרון וסטפן לגר, וכעת הוא מקבל גושפנקה בינלאומית מלא אחרת מאשר ג'ניפר לופז.



הפקת המופע של ג'יי לו בישראל הודיעה הבוקר בחירתו של לוי, למופע הפותח של הכוכבת הבינלאומית בישראל. מטעמו של איתי לוי: "אנו שמחים על הבחירה של הפקת ג'ניפר לופז באיתי לוי להיות מופע הפתיחה של כוכבת הפופ הענקית".





"מדובר בעוד אבן דרך בשנת התנופה של איתי לוי אשר מציב אותו כאומן המוביל בישראל עם שובל להיטים", נכתב בתגובה. "הצטרפות לפאנל השופטים של 'הכוכב הבא', ליהוק לפסטיגל בחנוכה הקרוב וסיבוב הופעות אליו נחשפו מאות אלפי צופים. איתי לוי יביא איתו מופע בסטנדרט הבינלאומי וייתן כבוד למדינת ישראל מול הכוכבת הענקית ג'ניפר לופז".



לופז, מהכוכבות הגדולות בעולם, תגיע לראשונה לישראל במסגרת סיבוב ההופעות הבינלאומי שלה שמוקדש כולו לחגיגות יום הולדתה, מה שמבטיח את אחד המופעים המושקעים ומלאי הלהיטים שנראו אי פעם בפארק הירקון בתל אביב.





ההופעות של ג'יי לו ידועות כהופעות גדולות מהחיים ומהמבוקשות בעולם בזכות כמות הלהיטים, ההרכב הבימתי, הבמה המשוכללת והפרפורמנס של האחת והיחידה, ג'ני מהבלוק, שכבר למעלה משני עשורים מובילה קריירה מפוארת עם קהל עצום ברחבי העולם. 



המופע יתקיים ביום חמישי, 1 באוגוסט, פארק גני יהושוע (פארק הירקון), תל אביב.