חייו של הזמר ישי לוי ידעו עליות וירידות מתחילת דרכו כזמר קאברים באירועי "חאפלה" ואלבום הבכורה "חפלה עם בן-מוש", דרך הנפילה לסמים קשים והקרבה עם זוהר ארגוב, ועד השיקום והקריירה המצליחה שלא נעצרת גם אחרי 35 שנים. לרגל יצאת שירו החדש, "על גג העולם", התראיין לוי בתוכניתן של  ציפי רפאלי וטלי עומר ב-103FM וסיפר על הקשר בין שם השיר, לתחושותיו לגביו חייו בשנים האחרונות.



לאחרונה הוצאת דואט עם שיר, הבן שלך. השיר המושמע ביותר שיצא החודש, "משהו טוב". עכשיו יצאת עם דואט חדש עם סגיב כהן – "על גג העולם". אני מעריצה את אשתך שהייתה איתך ברגעים הקשים והיא איתך בטוב וברע.
"אשתי אישה מדהימה, נאמנה. השיר החדש שלנו נכתב על ידי שחף וולמן והולחן על ידי סגיב כהן. סגיב שלח לי כמה שירים שלא עמדו בקנה אחד, ואז הגיע השיר על גג העולם והייתי להוט כדי להיכנס ולהקליט ויצא שם משהו מדהים. הלחן והמילים, ואני היום על גג העולם - יש אנשים שלא מכירים את ההיסטוריה שלי, משנת 80' ועד ריקוד רומנטי. זה לא מובן מאליו שאני בכלל חי ומדבר איתכם. גם את הזכות הזאת יש לאיריס, אשתי".





"יש לי חמישה ילדים", הוסיף לוי. "בשבת היינו בבריכה ואכלנו פירות מדהימים וכל המשפחה הייתה באופוריה, אבא ואבא ואבא. אני חווה את ההתרגשות הזאת ללא כל סם, ללא כדור. וזה מדהים. אני לא ידעתי פעם להתמודד עם כל זה. לשאלתכן, אוטוטו אהיה סבא, אני לא יודע בדיוק מתי".



עם מי עוד היית רוצה לשתף פעולה?
"אני יושב בסלון ורואה את הפרסומת של חוה אלברשטיין, מה אתן אומרות? ישי לוי וחוה אלברשטיין?".


 


זה יהיה משהו מפוצץ, אם שירי שומעת אותנו אז קחי את הרעיון לשיתוף פעולה. יש לך הופעות בקרוב?
"הופעתי שבוע שעבר, לא היה אוויר לנשום. לא יודע על התאריך הבא, תראו באתר שלי".