רגע אחרי ששחרר את החידוש לקלאסיקה הישראלית "לעולם בעקבות השמש", וביום בו השמש החליטה לתת עבודה וסיפקה גל חום עוצמתי, עומר אדם פתח הערב (רביעי) את המופע ההיסטורי שלו בפארק הירקון. לאחר ציפייה רבה, המוזיקאי, שניתן לכנותו הזמר המצליח בארץ בימים אלו, עלה לבמה בגני יהושע לקול תשואות מ-50 אלף הצופים בפארק. 



לאור מזג האוויר, בין כל המחסומים במתחם, במיוחד במחסומים של אזורי הלחץ, הוצבו עמדות לשתיית מים עם קרח וכוסות לשתייה חופשי לקהל, זאת בנוסף לאפשרות קניית מים במתחם עצמו על ידי ספקים.



אדם מופיע על במת 360 מעלות חדשנית שנבנתה במשך קרוב לשבועיים על ידי מהנדסים. לדברי מנהליו, הבמה נבנתה כך משום שלעומר היה חשוב שכל מי שבא למופע ירגיש שהוא נמצא בהאנגר תחת כיפת השמיים (ללא המזגן כמובן).



כזכור, בתוך כשעתיים וחצי מתחילת מכירת הכרטיסים להופעה, נמכרו למעלה מ-30 אלף כרטיסים, ובבוקר שלאחר המופע הודיעו מנהליו של אדם כי כל הכרטיסים אזלו וכי המופע הפך ל"סולד אאוט". 



לפני שנה בדיוק גרם אדם להיסטריה רבתי ברשת כשפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כי הוא פותח מועד נוסף ורביעי למופע שלו, "אחרי כל השנים", אחרי שהכרטיסים לשלושת המופעים הקודמים נמכרו. מוקדי המכירות קרסו אז והמעריצים שלא הצליחו לרכוש כרטיסים, פרסמו הודעות נזעמות בעמוד הפייסבוק של הזמר, וכעת, אחרי שכבש את פארק הירקון, קשה לנחש לאן ימשיך אדם מכאן.