האייטיז חזרו בשיא תפארתם אמש בהופעה של להקת "דמעות לפחדים", הידועה בלעז כ-Tears For Fears, כשהיכל "מנורה מבטחים" התל אביבי התמלא בערגה נוסטלגית ללהיטים בלתי נשכחים ותקופה שדור ה-Y צעיר מלהכיר. זו למעשה הפעם השנייה של הלהקה בישראל, כשהפעם הראשונה הייתה בשנת 2017 וקצרה הצלחה רבה.



המופע החל באיחור של כחצי שעה בשל הפסקת חשמל אזורית שפקדה את שכונת יד אליהו, כשהעיכוב מאפשר לקהל למלא את ההיכל עד אפס מקום. הזקנה אמנם נתנה אותותיה החיצוניים בפניהם של חברי הלהקה, רולנד אורזבל וקורט סמית', שייסדו את הלהקה האנגלית בשנת 1981, אך הקול המסוקס והחם נשאר מיוחד כשהיה כאילו פסחו עליו מהמורות הזמן.



השניים הגיעו מלאי אנרגיות וחיוכים, כשהם מלווים בשלושה נגנים וזמרת ליווי וקול נוסף ובפשטות, רוך ואהבה המטירו בזה אחר זה את מיטב להיטיהם הנודעים, בהם: "Seeds Of Love" ,"Mad World" ,"Everybody Wants to Rule the World" ,"Shout", "Pale Shelter" ו-"Woman In Chains" בהרמוניות מופלאות ומרגשות.



"זה נהדר לחזור לישראל ולתל אביב. תודה שהזמנתם אותנו. זה לא מובן מאליו עבורנו", אמר אורזבל והוסיף: "זה מיוחד, קסום ומרגש". לאורך ההופעה, מיעטו השניים לנהל דיאלוג עם הקהל ובקטעי קישור (למעט צעקות "ואוו" מדי פעם) המועטים סיפרו על אהדתם לישראל כשהם מגובים בקצפת שיריהם הגדולים שזכו על הבמה לעיבודים יותר חדשניים ורלוונטיים לימינו אנו, אך מבלי לאבד את הטאץ' המקורי והידוע בו טבול הדנ"א של ההרכב.



הקהל, מרביתו בשנות ה-40 לחייו, גמע היטב את הצלילים והוייב שהעבירו לו אורזבל וסמית' ולרגעים אף יצא מגדרו כפרץ טינאייג'רי יוצא דופן, כשהתחושה הכללית שרווחה באולם הייתה שובבות נעורים ומופע שמספק את הסחורה עם מיטב הלהיטים. בסוף המופע עברה בי התהייה מתי ההרכב שוב ישוב לארץ ויחזיר את הקסם לשירים.