הצמד האיטלקי TALE OF US, שמורכב מהדיג'יים מתאו וקרמיין שנמצאים בטופ העולמי של תקליטני הטכנו בעולם כבר כמה שנים טובות מגיעים לאירוע חד פעמי בישראל, ויארחו את Red Axes ו-Jenia Tarsol.



לאחר שהובילו בשנה שעברה את הליין אפ של פסטיבל DGTL Tel Aviv וגרמו לעשרות אלפי אנשים לרקוד, ועם אחד הליינים המובילים באיביזה שנקרא תחת שם הלייבל שלהם: Afterlife, מתאו וקרמיין יערכו מסיבת ראש השנה מטורפת.





חברי הצמד נשמו אמנות מגיל צעיר. הם גדלו במילאנו שהיוותה עבורם את הקרקע ללימוד והתחנכות על מוסיקה קלאסית. בגיל מאוחר יותר קרמיין נחשף לטכנו, בעודו עושה בוקינג לדיג׳ייז בתקופת לימודי משפטים בניו יורק. לאחר שנדבק בחיידק, החל ללמוד הפקת מוזיקה בבית הספר היוקרתי לסאונד SAE, שם פגש את מתאו, וזה הרגע בו "TALE OF US" נולדו.



בעשור האחרון הם מובילים את גל הטכנו בעולם, עם ריליסים בלייבלים הנחשקים ביותר, כגון מינוס של ריצ׳י הוטין, אר & אס, וכאמור הקימו את הלייבל שלהם שכיום נחשב לתו איכות בינלאומי בשם Afterlife.





מתאו וקרמיין מובילים את ליין המסיבות הכי חם בשנים האחרונות באיביזה ומארחים שם בין היתר את האמנים: סולומון, מסאו פלקס, סטפן בודזין, מיינד אגיינסט, בן קלוק, נינה קרביץ, דיקסון, אמלי לנס ועוד. בשנה שעברה הם זכו לקחת לערוך סט לסדרת המיקסים היוקרתית של מועדון הפאבריק הלונדוני, שרק הגדולים והטובים ביותר זכו לקחת בה חלק.