אחרי שביצע החלטות שגויות, הסתבך ברומן וירטואלי עם מתחזה ונקלע לקשיים כלכליים, הזמר הוותיק אריק סיני פרסם היום (שני) בחשבון הפייסבוק שלו כי הוא מתכוון להודיע על פשיטת רגל.



"לא נשארה לי שום ברירה", כתב המוזיקאי המוערך ברשת החברתית, "רק ללכת להליך פשיטת רגל". סיני ענה למגיבים הרבים על הפוסט שהביעו דאגה ממצבו הכלכלי, ולא כתב פרטים נוספים. מטעמו נמסר לאחר מכן: "אריק סיני, מהאומנים הגדולים והחשובים במוזיקה הישראלית שחגג השנה יום הולדת 70, נקלע לקשיים כלכליים על אף ההופעות הרבות שהוא מקיים. הפוסט שאריק כתב בפייסבוק נובע מכאב מאוד גדול שאריק נמצא בו וסוחב איתו כבר תקופה. מדובר באומן חרוץ שלא מפחד מעבודה קשה, שאוהב לעבוד ובעיקר מייחל לצאת במהרה מהמצב הזה. הוא מודה לכולם על הדאגה והאכפתיות".





כזכור, לפני כחודש חשף הזמר כי הוא נפל קובן למתחזה שהציגה את עצמה כ"מקימי אינדיג" והפילה בפח גם את איש התקשורת שרון גל. סיני האמר אז: "היא הציגה את עצמה כרקדנית בלט בלהקת הבלט הישראלית. היא חצי ברזילאית וחצי הולנדית, שמגיעה ממשפחה אמידה והוריה גרים בקיסריה. אביה שגריר והיא נדדה עמו במסגרת העבודה".





"האישה טענה כי היא גרה בדירה שאביה קנה לה במגדלי אקירוב בתל אביב ושהיא מבלה המון זמן אצל ההורים שלה בקיסריה", הוסיף הזמר, "רוב הזמן שהיא דיברה איתי היא דיברה בעצם... 'כן, מאמי', היא הייתה עונה לאמא שלה בכאילו. בהמשך השיחה היא דאגה שאני אדע שיש לה פרארי. ראיתי בתמונות שהיא מאוד צעירה". לדבריו, זה השלב בו הגיעה השאלה 'בת כמה את'. "היא אמרה לי 'אני בת 22, פחדתי להגיד כי אני לא רוצה שתברח", ציין.