המלחין בני נגרי, מי שהיה מחלוצי מוזיקת הסול בישראל, הלך הלילה (שבת) לעולמו לאחר שלקה בלבו והוא בן 68 במותו. נגרי עבד עם מיטב הלהקות הצבאיות כמלחין וכמעבד, ובין השאר הלחין את השירים "שומר החומות", "יעלה ויבוא", תודה רבה", ואות הפתיחה של התוכנית "זהו זה". בנושף לכך, הוא הלחין את השירים במחזמר "אל תקרא לי שחור", ובו הלהיטים "יום יבוא" ו"קליפסו בשחור-לבן".



כבר בגיל 16, נגרי היה נחשב לעילוי בחוגי המוזיקה הישראלית, ואמנם בתחילה למד מוזיקה קלאסית, אך מצא עצמו נמשך למוזיקת רוק אנד רול, פופ וסול. בגיל 17 כבר שימש כמעבד מוזיקלי של צוות הווי הנח"ל ועיבד בין השאר את הקלאסיקה של נעמי שמר ז"ל - "חורשת האקליפטוס". את שירותו הצבאי עשה כמעבד בלהקת חיל הים עת הייתה בשיאה עם ריקי גל ושלמה ארצי, לו נגרי עיבד את להיט הסולו הראשון שלו - "כשאהיה גדול" (שוטי ספינתי). במשך גם עיבד את תכניתה של הלהקה "שירת הים" עם חיה ארד ועודד בן חור.





בסוף שנות ה-60 תחילת שנות ה-70 סומן נגרי להבטחה הממומשת הגדולה של הרוק הישראלי, כשהיה מעין ממשיך דרכו של יאיר רוזנבלום כמנהלה המוזיקלי של להקת הנח"ל בימים שחברי להקת "כוורת" ו"שוקולד מנטה מסטיק" כיכבו בה. בשנים האחרונות התגורר נגרי בלונדון, עסק בפסיכותרפיה ויצר מוזיקה קלאסית.