הזמר וזוכה הריאליטי "האח הגדול", אסף גורן, חגג אמש יום הולדת 28 והשיק סינגל חדש "משוגע", בהשתתפות שדרן 103fm, איציק הליצן, ובשיחה עם איריס קול בתוכניתה בתחנה, ביקש לשמור תמיד על החיוביות: "חייבים לשמור על האופטימיות, לשמור על עצמנו".



איזה כיף לך שיש לך יום הולדת ויש לי הזכות לברך אותך.
"תודה. אנחנו מדברים כבר פעם שלישית וזה כיף גדול".



הייתה לך שנה מצוינת ויש לך גם אהבה טובה. היא עוד שם נכון?
"בטח. הכל בזכות עבודה קשה והרבה אמונה".





גם עבודה קשה וגם שיר חדש. אתה כל כך אהוב. יש לנו הצעה לכבוד יום ההולדת שלך. אתה מציע לעצור מהלחץ של היום יום, מהפוליטיקה ומהעמדות וננשום קצת. ישראל היא מדינה כזו שאתה מת לנשום אבל אתה בסטרס.
"זה נכון אבל אנחנו עוד נקבל מחלות מכל הסטרס. חייבים למצוא את האופטימיות במקום הזה. אחרת נאבד את עצמנו".



מאיפה האופטימיות שלך? גם לך היו עליות ומורדות.
"אני חושב שהאופטימיות שלי מגיעה מהמקום שבאתי ממנו. איבדתי המון חברים בדרך ואולי בזכות הזמנים הקשים שעברתי למדתי ליהנות מכל רגע שיש לי כי הוא לא מובן מאליו".



כשאתה במצב כזה סבבה מאוד קל להגיד 'בואו נהנה'. ברגעים קשים אתה יודע להרים את עצמך?
"אני חושב שזה המון בזכות המנטרות שאני אומר לעצמי. אני כל בוקר קם ואומר לעצמי איזו זכות גדולה שיש לי שאני חי ונושם. כל עוד אני נושם יש לסיכוי עוד להגשים את החלום שלי, לאכול אוכל טעים, לצחוק עם החברים ועוד. את כל זה לא היה לי פעם".





צריך לשים את מה שאמרת על שעון מעורר.
"זה מטורף שאת אומרת את זה כי יש לי כמה שעונים מעוררים עם מנטרות שככה אני מתעורר כל בוקר".



בלונדון יש חנות צעצועים עם שעון שיש לו שיר קבוע באנגלית וניתן להוסיף גם את השם שלך. לבת שלי יש שעון כזה. בחרת באיציק הליצן שיהיה בקליפ החדש שלך "משוגע". הוא כמובן גם משדר כאן ב-103fm.
"נכון. הוא סמל של אור וכיף. אני זוכר אותו מאז שאני ילד. כשאחותי אמרה לי שהיא השיגה אותו ושהוא ישמח לקחת חלק מהקליפ התרגשתי כמו ילד. הוא בן אדם מדהים, איזה לב יש לו. איזה כיף שיש אנשים כאלה".



איך אתה רואה את השנה הזו? אתה בן 28, מהם היעדים שאתה מציב לעצמך? היית רוצה להתחתן ולהקים בית בישראל
"זה יהיה מדהים. אם השנה אהיה אבא זה יהיה מדהים. אני מאחל לכולנו לעשות את הדברים שמפחידים אותנו. אני אוהב לחלום בגדול ואני רוצה להיות הישראלי הראשון שהגיע להרבה מקומות במוזיקה בעולם. בתור ישראלי מפתח תקווה הייתי רוצה לשבור הגדרות".