הזמרת הבינלאומית המצליחה דמי לובאטו פגשה שנמצאת בימים אלו בביקור בישראל לא שכחה להקדיש גם זמן למעשים טובים ומצאה זמן לפגוש את ארגון 'שלוה', ואת להקת 'שלוה' המייצגת אותו, שמורכבת מבעלי מוגבלויות והופיעה בתחרות האירוויזיון. חברי הלהקה לא יכלו להסתיר את ההתרגשות מהפגישה עם הכוכבת הגדולה, וסולנית ההרכב, ענאל כליפה, אף צרחה בהתרגשות "החלום שלי התגשם" כשהיא הגיעה למפגש איתם בירושלים.



חברי הלהקה סיפרו ללובאטו שאת ההשראה לעיבוד לשיר "here comes the sun" שהרים להם את המסך בפעם הראשונה ב"כוכב" הם לקחו ממנה, ושהיא אחת הזמרות הכי אהובות עליהם. המוזיקאית התרגשה מאוד מהלהקה ואמרה להם שהם השראה עבורה.


"החלום שלי התגשם": צפו במפגש המרגש של למי לובאטו ולהקת 'שלוה'

כזכור, בתחילת החודש, לקראת השנה החדשה, שחררה הלהקה סינגל חדש ושני במספר – "רואה בך משהו טוב". השיר, שנכתב על-ידי ענאל כליפה והולחן על ידי שרה סמואלס, יצא בליווי קליפ מרגש, ויחד עם הכרזה על פתיחת הופעות פתוחות לקהל הרחב במועדוני הזאפה בפעם הראשונה.



ההופעה כוללת שירים מקוריים שכתבו חברי הלהקה יחדיו, ביניהם הסינגל החדש שיוצא בימים אלה לתחנות הרדיו "רואה בך משה טוב", כמו גם הסינגל הקודם "הדלת תהיה פתוחה", שכתבו יחד עם אמיר דדון וירון ברובינסקי , לצד ביצועים לשירים מוכרים ואהובים בעברית ובאנגלית, וכמובן גם את השיר עמו הופיעו על במת האירוויזיון "A Million Dreams”, שזכה לתשואות הקהל בישראל ולאלו של מיליוני הצופים ברחבי העולם.



ההופעות ראשונות של להקת שלוה יתקיימו בתאריכים, ה-16.10 זאפה ירושלים, 23.10 זאפה הרצליה, 31.10 זאפה ת"א.