בניגוד לשנה שעברה שבה ללא ספק לא היה מתמודד אחר שמתקרב להצלחה הפרסומית, שיווקית, מוזיקלית וכלכלית של עומר אדם, לפחות מבחינת ההד התקשורתי שיצר סביבו, השנה אדם אמנם הוסיף לכבוש יעדים (פארק הירקון, 5 סינגלים במכה, פרסומת נוספת לבזק בינלאומי וכובע של מפיק) אך למרות הצלחת שירים כמו "רחוק מכולם" או "טמפרטורה", אדם לא באמת הביא להיט ענק שהפך מדינה כמו "שני משוגעים" שלו מאשתקד.



אייל גולן אף הוא לא הצליח להפגיז ביותר מלהיט אחד מהותי מתוך אלבומו "הפוך מהיקום" למעט השיר שהפך להיסטריה – "ממה את מפחדת" בו חבר לבניה ברבי שדווקא ידע שנה טובה עם להיט נוסף – "תפסת לי מקום" שיצא באוקטובר 2018.



 



בגזרה הים תיכונית משה פרץ ודודו אהרון הוציאו שניהם אלבומים חדשים שלא הצליחו לשחזר את הצלחתם הקודמת ולבלוט וגם ליאור נרקיס, חברם לז'אנר, ניסה מזלו בסינגלים כמו "דיסקו בירח", "שקט", "אחי" (עם מושיקו מור), "שמלה לבנה" ועוד שאולי הצליחו קצת במסיבות אבל לא הזניקו את נרקיס שוב לפסגה.



מי שזו הייתה שנה די מוצלחת עבורם הם עדן חסון ששיריו "כפיות" ו"אין יותר מועדונים" זכו להצלחה נאה, ישי ריבו שנישא על הצלחת אלבומו "שטח אפור" והסינגלים "הלב שלי" ו"סדר העבודה" שהצליחו מאד, רביד פלוטניק (נצ'י נצ') שהוציא אלבום חדש ומשובח, חנן בן ארי ש"אלוף עולם" ו"שמש" שלו הפכו ללהיטי ענק ואמיר דדון שהשיר שלו "עדיין ילד" זכה להצלחה.



בגזרת הפופ נכנסו למשחק מרגי, יוצא "הכוכב הבא לאירוויזיון" והבויפרנד של נועה קירל ש"הזוג הזה" שלו הוא אחד הלהיטים הגדולים השנה, זאת לצד שירי פופ חדשניים, מתקדמים ועדכניים וסטפן שהמשיך בקו הפופי הנוסחתי שלו שמשלב עברית ואנגלית ואף זכה לככב לצד חוה אלברשטיין בפרסומת.