"אין פזמון תרקדו" שרה עדן בן זקן באחד הלהיטים הגדולים מאלבומה האחרון – "חיים שלי" (2019) שעוד לפני שיצא כסינגל, סימנו אותו פה ב"מעריב" כאחד הלהיטים הגדולים של השנה ולמעשה ביטאה את הלך הרוח ששרר בגזרת הזמרות השנה:



מלבד "תגיד לי ז'טיים" של בן זקן שגם די הצליח, נטע ברזילי, זוכת אירוויזיון 2018 הוציאה השנה את "באסה סבבה" ו"ננה בננה" להיטי פופ די גימיקיים שהצליחו, נועה קירל בלטה עם "פאוץ'" שהכניס אותה היישר לליגה של הגדולים, אף יותר מהניסיון שלה להקליט שיר בינלאומי (Drum) ונסרין שחיממה את מושב השופטת ב"דה וויס" העונה הוציאה שירים אישיים כמו "ישמע האל", "לא רחוק הוא היום", "רוצי עם הלב" ו"יש לי אותך" שהצליחו יותר בשטח מאשר ברדיו. עדי ביטי, שעברה שנה לא קלה בשל הסתבכותו של אביה, הוציאה אף היא שירי פופ בוגרים בהם "הם אומרים לי" ו"כנפיים".



 



הפופ הנשי לא תמיד צלח, בייחוד בניסיונות של אגם בוחבוט עם שירי קיטש גימיקיים מדי ("לימונדה", "בננות"). דווקא רונה קינן באלבומה "זמן התפוז" נשמעה טבעית ורלוונטית מתמיד עם הפופ המקורי שיצרה.



בגזרת הזמרות הוותיקות, מירי מסיקה, ששיחקה השנה בסדרה הקומית "זה לא הגיל", הצליחה עם השיר "מפחד עלייך" (עם איזי) שיצא באוקטובר 2018 והשנה המציאה עצמה מחדש בשיק לטיני עם "אוקיינוס". שותפתה קרן פלס הצליחה עם "שקופים" (עם רון בוחניק) ו"מעבר לנהר" (עם רון בוחניק) שהצליחו מאד על גלי האתר.



שירי מימון, נציגתנו בברודווי, הוציאה את "נשימה" ודיקלה די מחזרה את עצמה עם "הו ליבי" ו"שבועיים". שרית חדד התמסרה לפופ בצורה שלא הולמת אותה ("אבאל'ה ואמאל'ה") וריטה שכיכבה בסדרת הפשע "מלכות" הקליטה קאבר ל"נפרדנו כך" של אבנר גדסי ושחררה את "באתי אליך".