זמרת בהפתעה: ניקול ראידמן שהתפרסמה בריאליטי "מעושרות" והפכה לסמל של האלפיון העליון והראוותני, השיקה אפיק חדש בקריירה והוציאה שלושה שירים חדשים במקביל, כולל קליפים מרהיבים. באחד הקליפים החדשים מככב לא אחר מאשר השחקן אקי אבני, מה שגרם לחרושת של שמועות על רומן בין השניים. המעושרת שוחחה עם איריס קול ב-103FM וסיפרה על הפרויקט שוודאי עלה לא מעט: "זה לא קליפ, זה סרט הוליוודי קטן תוצרת ישראל. אחד משלושת הסרטים שיצאו בטרילוגיה ואני מאוד גאה במוצר שלי".



אהבתי שרואים את ההומור העצמי שלך בתוך הפרויקט המשוקע שלך.
"אני לוקחת את החיים בהומור ולא מצפה שאנשים יקבלו אותי אחרי שכבר מכירים אותי כאשת עסקים ואייקון אופנה. אני לא אדם אנונימי שמתחיל קריירה מוזיקלית ממקום נקי, זה יכול ללכת להצלחה גדולה או לכישלון גדול. אני לוקחת את עצמי בפרופורציות ומודעת לעצמי. לא נולדתי מריה קארי, מצד שני אני זמרת. היכולת הווקלית שלי היא לא פחות מהרבה מאוד זמרים בארץ ובחו"ל".





את אומרת שאין לך קול כמו לביונסה אך את פרפורמרית.
"נכון. אני עושה את מה שאני מאמינה בו. זה היה סיכון מאוד גדול לקחת את הפרויקט הזה. אנשים הרימו גבה אך היו גם ביקורות טובות. זה גם טוב שיהיו גם ביקורות רעות, זה מעורר עניין. להיות מאמי לאומית זה לא טרנד. אני לא מצפה מאנשים לחשוב אותו דבר ולומר שאני מקסימה ומהממת. אני מצפה שיאמרו את האמת ואני מכבדת את כל הדעות. אני כבר עשיתי דבר או שניים בחיים וזו הייתה החלטה לא פשוטה, שמתי את הביצים באותו סל ולא הייתה לי אינדיקציה לאן זה ילך".



את מרגישה שזה ילך לאנשהו?
"בוודאי. אנחנו עובדים מופע גדול שיהיה ברחבי הארץ. אנחנו בונים על ביתן 2 או אצטדיון בלומפילד".





וואו. את יכולה להרשות לעצמך לחשוב בגדול. יהיה עלייך גם לבצע בגדול
"זה עניין של גישה. אני עוד בחיתולים עם עצמי. יש עוד המון עבודה, אני נמצאת בהליך עבודה מאוד קשה וארוך כדי להגיע עם עצמי ועם המוזיקה שלי למקום בו ארגיש שאני עושה את הדבר הנכון".



זה הגיע עם כל מיני תופעות לוואי עם בעלך ואקי אבני. כמה זה היה קשה לך?
"לא היה קשה. אני כל כך רגילה להיות מותקפת ורגילה לביקורות. במהלך העשור שאני בכותרות פיתחתי עור של פיל".





אנשים מספרים לי הרבה פעמים על עור הפיל. אני תמיד תוהה אם זה באמת ככה ושום דבר לא מצליח לגעת בך.
"זה עניין של גישה. ברגע שאתה מבין שאתה בפרונט עליך להיות חזק. אם אתה חלש אופי – אל תהיה שם. תלמד רפואה או תהיה שכיר. אם אתה כבר שם אתה צריך לדעת לעמוד בזה. אני למדתי עם השנים גם לקבל את הביקורת השלילית וגם את כל השמועות וההתעסקות בחיים האישיים שלי. אני מתייחסת לזה בהומור ולא מייחסת לזה חשיבות".



זה לא קובע את סדר היום שלך.
"לגמרי. אני שומעת את השמועות ואומרת שזה אחלה ליחסי הציבור".



הסובבים שלך לא משלמים את המחיר? הילדים?
"ממש לא. זו עבודה. הילדים שלי יודעים שאמא היא לא אמא רגילה והם כבר התרגלו לזה. אני מנהלת איתם המון שיחות בנושא. כשהם קוראים כל מיני אייטמים על אמא ועל אבא הם די מחוסנים להתמודד עם זה. אני קוראת לכולם לקחת אותי בהומור וליהנות מהמוצר הזה. אנשים בסופו של דבר אוהבים את השירים שלי וזו ברכה בשבילי".