המעריצים כבר לא יכולים לחכות:סליון דיון, שתופיע בגני יהושע בשנה הבאה, פתחה הופעה נוספת, עקב הביקוש הרב. אחרי שההופעה המקורית נקבעה לט"ו באב - ה-4 באוגוסט 2020, הודיעו מפיקי המופע כי בערב שאחרי - ב-5 באוגוסט - יתקיים המופע השני. 



כזכור, לרגל המופע, ולראשונה בהיסטריה של המקום, ייבנה אמפי תיאטרון שיכיל 20 אלף מקומות ישיבה. מכירת הכרטיסים מופע השני תחל היום, והמחיר ההתחלתי של הכרטיסים צפוי עמוד על 390 שקלים, זאת בהתאם למקום הישיבה.



במסגרת סיבוב ההופעות היא צפויה לבקר בכמאה ערים ברחבי העולם, לאחר שבמשך שבע שנים הופיע באולם הנחשב בלאס וגאס. הגעתה לישראל מתאפשרת לאחר שנים ארוכות של מגעים בהן הביעה רצון ונכונות להגיע אך מטעמי לו"ז והופעות קבע בווגאס נמנע ממנה לעשות זאת. כמו כן, כיאה לאייקון אופנה במעמדה, וכמי שנחשבת לאורחת הכבוד של שבוע האופנה בפריז מידי שנה, כך גם אופיו של המופע בארץ שיכתיב קוד לבוש חגיגי מהרגיל וכל זאת לכדי ערב אלגנטי ובלתי נשכח שכולו על שטיח אדום.



המפיק שוקי וייס אמר בשבוע שעבר, עם ההודעה על הגעתה של דיון לארץ,  כי "יחד עם ההודעה על המופע המרהיב של סירק דה סוליי ב- 2020, נראה שלאס וגאס מגיעה לתל אביב בענק ואני נרגש להודיע על ביקורה של אייקון המוסיקה והאופנה הדיווה סלין דיון. אחרי תהליך ארוך בו אנחנו מתכננים את הגעתה עם פמלייתה, התקבלה ההחלטה על בניית אמפיתאטרון בלב פארק גני יהושע כאתר הטוב ביותר שנוכל להעניק לקהל הגדול – ועל כן אנו מתחייבים לבנות אולם מופעים שלא נראה כמותו בישראל, כיאה למאורע ההיסטורי. כאמור, מלאי הכרטיסים מוגבל לכעשרים אלף איש בלבד".



את הכרטיסים ניתן לרכוש מהמפיצה הרשמית של המופע כרטיסים: www.eventim.co.il | *9066