ב-17 באוקטובר 2004 הלך לעולמו עוזי חיטמן, מהמוזיקאים המשפיעים והאהובים בפסקול הישראלי, אותו ליווה נאמנות משנות ה-70 ועד יומו האחרון.



"אדון עולם", "לכל אחד יש", "לילה בלי כוכב", "רציתי שתדע" (אלוהים שלי), "שירי ילדות" (השירים המשחקים), "נולדתי לשלום", "מה חשוב היום", "אנחנו נשארים בארץ", "הילד הכי קטן בכיתה", "אני תמיד נשאר אני", "כאן", "ניגונה של השכונה", "מרלן", עכשיו התור לאהבה", "אדוני ראש העיר", "תודה" ו"עוד סיפור אחד של אהבה" הם רק קומץ קטן משלל הלהיטים שחיטמן תרם למוזיקה הישראלית בכישרונו הרב.





בפודקאסט "מילים ולחן" ברדיו 103FM, דודי פטימר בחר להתמקד בהשפעתו של חיטמן על עולם הילדים, השפעה שהחלה כבר באמצע שנות ה-70 כשהחל לכתוב שירים לפסטיבל שירי הילדים. הלהיט הראשון שכתב לילדים היה "למה הגדולים לא לומדים מהקטנים" שביצע דודו זכאי בפסטיבל שירי הילדים בשנת 1974.

לאורך השנים כתב חיטמן שירים לשלל הפסטיבלים והפסטיגלים ובשנת 1979, באלבום הסולו שלו – "נולדתי לשלום" הוכיח כי הוא לא רק מוכשר בלכתוב לאחרים שירים אלא אף כמבצע ניחן בכישרון לשיר לילדים, כשבאלבום נכלל אחד מלהיטיו הגדולים - "רציתי שתדע" (אלוהים שלי).



בשנות ה-80 חיטמן העמיק את עיסוקיו בילדים כשנמנה עם מגישי התכנית "פרפר נחמד", הקים את שלישית "כמו צועני" שהפכה מאוחר יותר ל"הופה היי" (שזכתה גם לתכנית טלוויזיה מצליחה) יחד עם יגאל בשן ז"ל ויונתן מילר והוסיף ליצור להיטי ילדים.

בשנות ה-90 הנחה את התכנית "חלום עליכם" בערוץ 22 דאז, שבמסגרתה הגשים חלומות לילדים. ישי רזיאל, אחד הילדים שחיטמן הגשים את חלומם, התראיין בפודקאסט וסיפר על מכתב שחיטמן כתב לו לאחר שהגשים את חלומו להקליט שיר של מייקל ג'קסון, סיפר על האדם שהכיר מחוץ לאור הזרקורים וכיצד נשבה בקסמו של הכוכב מהמפגש הראשון.

עוד דן פטימר בשאלה: האם שירי הילדים של חיטמן יישארו גם בדורות הבאים והילדים של העתיד יכירו אותם? לחמי גדסי, מומחה לשירי ילדים ומגיש תכנית הרדיו "ילדודס" הייתה את התשובה.