אלפים הגיעו אמש לכיכר גורן בפתח תקווה ולרחבת מוזיאון תל אביב, בכדי לקחת חלק בהפגנת התמיכה בראש הממשלה, בנימין נתניהו, שאורגנה במחאה על ההליכים המשפטיים המתנהלים נגדו. בין שלל המשתתפים הופיע הזמר שימי תבורי, שסיפר הבוקר (ראשון) על האירוע, בתוכניתו של שרון גל בגלי ישראל. 



בוקר טוב שימי, קפצת למים הפוליטיים?
"את האמת אשתי יהודית דרבנה אותי ללכת, ואמרה לי 'קודם כל אתה זמר, אתה שר'. היא  מאוד אוהבת את ביבי. עשיתי את זה בהתנדבות, נהניתי, נתתי שלושה שירים שמחים: 'אל תירא ישראל', 'זה כינור דוד' ו'הבטחנו זה לזו'". 



תומכי נתניהו בהפגנה. צלם: אבשלום ששוני
תומכי נתניהו בהפגנה. צלם: אבשלום ששוני



"היה על הכיפאק נורא נהניתי", אמר תבורי. "אשתי מאוד שונאת את כל מה שקורה, ושממררים את החיים למשפחה הזו, משפחת ביבי. בכל זאת הוא ראש הממשלה שלנו וצריך לתת לו את הכבוד שלו. לא צריך לעשות סרט מהסיגרים שהוא קיבל, זה טבעי גם אני מקבל מתנות, זה לא שוחד, פשוט ממררים למשפחה הזו את החיים. כמו שעשו לי בפרקליטות כשנתנו לי שנתיים שלילה על כלום, אמרו לי 'וואלק, נסעת תחת השפעת סמים', בן אדם מעשן ג'וינט עם חברים - נתנו לי שנתיים שלילה. על מה, בחייך? זו הפרקליטות. אלפי עורכי דין אמרו לי שהם לא שמעו דבר כזה. אני ממורמר הפרקליטות". 



"גם גנץ חבר טוב שלי", הוסיף הזמר. "אם יקרא לי אני בא, אין פה אידאולוגיה. אשתי מאוד אוהבת את ביבי והיא אומרת ממררים למשפחתו את החיים, כמו שמיררו לי וליהודית את החיים איזה שלוש ארבע שנים". 



שימי תבורי, יהודית באומן. צלם : אור גפן
שימי תבורי, יהודית באומן. צלם : אור גפן



בשלב זה הצטרפה לשיחה יהודית באומן, שאמרה: "שלחתי את שימי. תראו יש פה דברים נוראים, יש פה רדיפה אבסולוטית. גם אם בן אדם עשה מעשה לא טוב, זו רדיפה לבן יאיר, רומסים את הבן אדם. אני גם בעד ביבי, כל משפחה נוסעת עם שתי מכוניות, כולם צומחים מבחינת כלכלה. שימי גם ישיר בשביל בני גנץ אם יקרא לו. אני פשוט אוהבת את ביבי, תראו את יאיר לפיד, איך הוא מדבר על ביבי, בלי דרך ארץ ובלי תרבות".