הראפר השנוי במחלוקת במחלוקת, יואב "הצל" אליאסי, הספיק להסתכסך בשנים האחרונות עם לא מעט אנשי ציבור ופוליטיקאים מהצד השמאלי של המפה הפוליטית, אך כעת נכנסה אל הכוונת שלו גם אמנית בובות פופ בעלת עמוד פייסבוק, שלא רצתה להכין בובה בדמותו.



בפוסט שפרסם היום כתב "הצל": "טוב אני כועס. כל כך כועס. תעשו ותגידו מה שתרצו, תקללו, תחרימו, הכל בסדר. אבל להגיד לאם ילדיי שפנתה בשם הילד בן ה-6 שלי שרצה להכין לי ליום הולדת בהפתעה בובת פופ, שהיא לא מוכנה להכין כי היא לא מזדהה עם הערכים שלי, זה מרתיח! הילד שלי שמע בטעות את הדבר הזה ובכה כל השבת".





"ועוד במקום להתנצל, החלאה כתבה פוסט שהיא הקורבן וזכותה לא להכין לי בובה והיא אומנית ובלה בלה בלה...", הוסיף הצל. "והדבר הזה מקבל עשרות תגובות של כל הכבוד לך וגיבורה! אז אני לא אשתוק גברת אנה מחברת Eye Popping customs זה לא יעבור לך בשתיקה! ואת בקרוב תביני שאסור לא לתת שירות לאדם בגלל מוצא, צבע, מין, ונטייה מינית או דעה פוליטית. אני לא אוותר לך את תשלמי על כל דמעה שיצאה מהעין של הילד שלי. אישה קטנה וחשוכה!".



אמנית הבובות פרסמה פוסט משלה לאחר האירוע: "לא חשבתי שאי פעם אצטרך לכתוב פוסט כזה בעמוד שלי אבל כיוון שזה משפיע באופן ישיר על ההתנהלות מולי חשוב לי לשקף לכם מה קורה. לפני כמה ימים פנתה אלי בחורה בבקשה להזמין פופ בדמותו של יואב אליאסי - "הצל", ואני עניתי בנימוס שלצערי דמותו הציבורית לא מייצגת את הערכים שלי ואני נאלצת לוותר. כאדם פרטי יחיד ולא חברה ציבורית ענקית, אני גם ככה נאלצת לדחות בקשות רבות לפופים בשל זמן ולכן אם מגיעה בקשה שגם לא מתאימה לי באופן אישי זכותי לסרב לה".





"אותה בחורה החליטה להכפיש את שמי מול מעריצים של הצל והחלו להופיע ביקורות נאצה בעמוד שלי מאנשים שאני לא מכירה ומעולם לא עבדתי איתם", הוסיפה אנה. "מיותר לציין שהדירוג בעמודים נועד לתת חוות דעת על העבודה שלי לאחר שרכשתם ממני פופ ולא להכניס דעות פוליטיות לא רלוונטיות לנושא. סביר להניח שעוד אינספור ביקורות דומות יופיעו בעמוד שלי בהמשך מאחר ולחבורה הזו יש הרבה חברים, אני נאלצת לכתוב כאן פוסט מרוכז שמסביר את העניין כי זה בטח יהיה מעייף לענות לכל אחד ואחד מהם בתגובות. אשמח אם העמוד שלי לא יפוך לזירה פוליטית, אני לא גזענית או כל שם אחר שידביקו לי. אני בנאדם פרטי שעובד קשה וזכותי לבחור למי להעניק את השירותים שלי. במידה ובא לכם לעזור לי לשמור על השם הטוב של העסק, אשמח אם תשאירו ביקורת חיובית על העבודות שלי. מעבר לכך אין לי כוונה להתייחס הלאה לנושא ואני מקווה שיבינו שאני לא מחפשת לעורר סערות".


מיואב אליאסי נמסר: "בישראל יש חוק איסור אפליה למי שמציע שירות לציבור מחמת גזע, דת או קבוצה דתית, לאום, ארץ מוצא, מין, נטייה מינית, השקפה, השתייכות מפלגתית, גיל, מעמד אישי, הורות או לבישת מדי כוחות הביטחון וההצלה או ענידת סמליהם. הפיצוי על הפלייה על רקע פוליטי הוא כיום כ-76,000 ש"ח. מה שגם היא מודה בפה מלא שההפליה היא על רקע פוליטי או איך שהיא מכנה אותו 'ערכים'. אם החברה שלנו תתמוך באי מתן שירות בעקבות דעותיו האישית, אז מהר מאוד נגיע לחברה ישראלית חולה שתסרב למכור ללקוח ערבי או שמאלני, התנהגות כזאת רק גורמת ליותר שנאה בין המחנות אני קורא להחרים רק גופי תקשורת וטייקונים שפוגעים בזדון במדינת ישראל ובלוחמי צה"ל. אם אתחיל לקרוא לחרמות על עסקים ואנשים פרטים לא נצא מזה זכותה לכעוס עלי לא להסכים איתי אבל הילד שלי לא עשה לה כלום".